dymoletratag Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Lurte bare på om detta systemet funker til å kjøre oblivion/bf2/f.e.a.r sånn over normalt bra? Oppsett Har skjermkort (X1900XTX) skjerm (Samsung 930BF) mus og tastatur. Edit: Tenker også på å kjøpe et x1900 master kort, slik at jeg kan ha korta i crossfire. har detta verdt penga, eller er det bare sløsing? Edit: Beholder CPU'en, men tar en ny HD (raptor) Edit: Valgte nytt hovedkort, dfi lanparty Endret 2. mai 2006 av fevangen Lenke til kommentar
dopus Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 hadde spart 1500kr og heller gått for en x2-4400+ og klokket den opp 200Mhz for å matche den prosessoren du har valgt nå. 1500spart og prosessoren tror jeg ikke har noe problem med å tåle den lille klokkinga der. min 3000+(venice) er klokket ca 42 prosent opp i forhold til standard så 10 prosent klokking burde være problemfritt. Bruk heller de 1500 på en kjapp raptor system disk. eller 2*250 i raid. Tror du vil merke mer til det enn eventuelt 200Mhz mindre klokkefrekvens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå