int20h Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Intel spår at ni av ti prosessorer som leveres i år kommer til å være en dobbelkjerne-modell. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hele PDF'en fra Intel Spring Analyst Meeting 2006 (6,8MB - 98 sider) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Personlig vil jeg gjerne se ULV-prosessorer med dual-core også, hadde vært et interessant alternativ til ultraportable. AtW Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 "Merom" blir en plattform for bærbare maskiner og lanseres rett etter sommeren etter at den ble flyttet flere måneder tidligere. "Conroe" blir en tilsvarende plattform for desktop-maskiner, mens "Woodcrest" skal ta seg av serversegmentet. Bruker Intel ordet "platform" i denne sammenhengen? Jeg trodde Viiv/Centrino/"Professional Business Platform" var hva de kalte platformer mens "Conroe", "Woodcrest" og "Northwood" blir brukt direkte på en prosessor og f.eks "Banias", "Napa" og "Canterwood" direkte om brikkesett. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ja det ser ut som Intel har flere godbiter i vente. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 "Merom" blir en plattform for bærbare maskiner og lanseres rett etter sommeren etter at den ble flyttet flere måneder tidligere. "Conroe" blir en tilsvarende plattform for desktop-maskiner, mens "Woodcrest" skal ta seg av serversegmentet. Bruker Intel ordet "platform" i denne sammenhengen? Jeg trodde Viiv/Centrino/"Professional Business Platform" var hva de kalte platformer mens "Conroe", "Woodcrest" og "Northwood" blir brukt direkte på en prosessor og f.eks "Banias", "Napa" og "Canterwood" direkte om brikkesett. 6027076[/snapback] Merom blir vel en kjerne? btw, banias var jo også en kjerne, ikke ett brikkesett Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) btw, banias var jo også en kjerne, ikke ett brikkesett Ja, selvsagt. I stand corrected. Endret 3. mai 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå