Gå til innhold

Minne kort til Xbox360....

Anbefalte innlegg

Hei alle dere, jeg satt og lurte på noe, trenger man og kjøpe minne kort til xbox 360 for og lagre savegames eller holder det rett og slett og bruke hardisken som følger men premium pakka??

Noe sier meg at har du hardisken så går det greit men man vet aldri..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei alle dere, jeg satt og lurte på noe, trenger man og kjøpe minne kort til xbox 360 for og lagre savegames eller holder det rett og slett og bruke hardisken som følger men premium pakka??

Noe sier meg at har du hardisken så går det greit men man vet aldri..

6026292[/snapback]

HD holder i massevis :)

Lenke til kommentar
ehh... hva skal man med 4Gb, å hvorfor er det slikt at 20Gb hardisken har bare 12GB ledig minne.. Kan da ikke ta så stort plass av OS til Xbox.. Hva med Core pakka?

Her følger ikke OS med eller?

6027823[/snapback]

Litt teit med den lille hdd, når den orginale koster mindre...

20Gb hardisken har bare 13GB ledig minne, fordi 7GB går til noe sånn systemdritt... dette skulle de ha bygd inn spør du meg...

EDIT: leifer

Endret av stekri88
Lenke til kommentar

Et spørsmål til om 360, går det ann og gi inn i xbox live modus mens du har i en Cd og spiller? Eller kan du f.eks trykke inn i en knapp og komme i xbox live modus. Synes det er litt skummelt og trykke ut cd`en mens den står på....

Lenke til kommentar
Et spørsmål til om 360, går det ann og gi inn i xbox live modus mens du har i en Cd og spiller? Eller kan du f.eks trykke inn i en knapp og komme i xbox live modus. Synes det er litt skummelt og trykke ut cd`en mens den står på....

6073107[/snapback]

På kontrollen har du en egen knapp for Live (det store Xbox-merket i midten). Der kan du logge deg på/av, styre venneliste etc. uten å gå ut av spilelt :)

Lenke til kommentar

ahhh takker så mye, har bare trykket den inn slik jeg kan skru av konsollen hehe, btw. Hittill digger jeg 360`min sykt mye! Burnout Revenge er fra en helt annen verden! Jeg gråter av lykke hehe.

Aldri vært borti Live heller før, synes den er topp spesielt nå som det er fart i E3, laster ned Lost Planet Demoen nå, her skal det spilles i natt hehe!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

lurer på en ting, er det ikke mulig og kjøpe en 200GB harddisk og sette den inn i USB inngangen... Legger merke til at du kan velge lagrings medium. Så hvis jeg putter inn 1GB minnebrikke så vil dette funke til og lagre save files, f.eks? Eller noe fra marketplace. Eller hvorfor ikke en harddisk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...