EldarH Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Ja jeg tviler no på at den kommer så tidlig også jeg, tenker den dukker opp i begynnelsen/midden av 2 kvartal, men fortsatt nysgjerrig på den da.. Alltid spennende med nye telefoner.. Lenke til kommentar
FranzLiszt Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 (endret) Glem denne foreløpig, det er N80 som gjelder nå. Vedder på at den ikke kommer før sommer 2007 eller senere, dersom jeg kjenner nokia riktig. Må alltid regne med omtrent 4-8 mnd forsinkelse når selve nokia oppgir en lanseringsdato. Endret 16. mai 2006 av FranzLiszt Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Glem denne foreløpig, det er N80 som gjelder nå. Vedder på at den ikke kommer før sommer 2007 eller senere, dersom jeg kjenner nokia riktig. Må alltid regne med omtrent 4-8 mnd forsinkelse når selve nokia oppgir en lanseringsdato. 6118657[/snapback] det er vel ca 2 av nokia sine siste modeller som er blitt forsinket i fire måneder. 8 mnd forsinkelse på nokiamobil kan jeg overhodet ikke huske de siste 3 årene. hvis du bare skal lyve er det fint om du gjør det et annet sted.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå