bajazzo Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei Har et merkelig problem. Når jeg skal ta bilder med Nokia N70 så hender det til stadighet at kvaliteten bare blir 0,8 mpix selv om jeg har stilt det på høyeste kvalitet "Skriv ut". Testet i går, når jeg begynte å ta bilder var de i 2 mpix, men plutselig uten at jeg hadde gjort noe med innstillingene var de bare 0,8 mpix. Sjekket innstillingen, og den stod fortsatt på kvalitet "Skriv ut". Noen som vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 NÅr du zoomer inn over et visst punkt så reduseres oppløsningen automatisk. Det vises på skjermen når du zoomer, "2M"-logoen blir borte når du zoomer for langt inn. -snubbel Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Som snubbel sier, så blir kvaliteten lavere når du zoomer inn. Man zoomer ved å trykke navigeringstasten opp eller ned. Du zoomer inn ved å trykke den opp. Det er nok det du har klart å gjøre, hvis ikke er det nok noe galt med telefonen Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Dette var jeg ikke klar over. Det er godt mulig det er det som har skjedd hos meg, benytter jo zoom innimellom. Takker for info! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå