SkyMarshall Arts Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2006 Stemmer det ja ... Men må snart få motivert meg til å lage noe nytt, det er seriøst for varmt for lengre jobbing forann skjermen nå for å si det mildt! Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Stemmer det ja ... Men må snart få motivert meg til å lage noe nytt, det er seriøst for varmt for lengre jobbing forann skjermen nå for å si det mildt! 6323665[/snapback] bra varmt ute ja hehe. bading her gidder ikke sitte foran skjermen når sola er ute:) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Jammen takk takk!Tror dette er siste fra meg på en stund nå altså, jeg må prioritere litt "synge"-musikk. Med andre ord harrymusikk med et band som heter Plumbo! Men takk for all positiv kritikk her ... alltid digg med det. 6219622[/snapback] Er du i Plumbo? Lenke til kommentar
aemil Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Som jeg har forstått det, skal han bare på turne med de. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Jeg er ikke fast medlem i gruppa nei, har alltid hengt rundt de - men ikke 100% medlem. Skal medvirke på den nye plata med vokal, tekster og melodi - samt rølpe litt rundt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg er ikke fast medlem i gruppa nei, har alltid hengt rundt de - men ikke 100% medlem. Skal medvirke på den nye plata med vokal, tekster og melodi - samt rølpe litt rundt. 6368478[/snapback] Haha. To veninner av meg er megafans, de kommer til å tilte når jeg sier dette. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Jeg må få komme med litt kritikk. Når den menne vokalen kommer å synger "this is another..." så kan man av og til høre den "orginale stemmen" som er brukt. Altså stemmen før det filtret/Vocoder osv. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Hva mener du? Og hvor i sangen? Lite vocoder her for å si det sånn. Er bare orginal vokal pakka inn i reverb/flanger, pluss high/low-end frekvens på noen av partiene. Da gjerne to-stemt. Edit: Vokalene er jeg misfornøyd med egentlig, så gjør dem om og gir ut en edit når jeg får tid. Ble bare feil når jeg spelte dem i bilen! Endret 25. juni 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå