SkyMarshall Arts Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Takk takk:) Nei kan ikke legge ut låta siden rettighetene ligger hos Sash!. Men hvis du drar på http://www.sashmusic.de/, velger sashworld.com -> discography - singles - Equador ... så kan du streame den! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Takk takk:) Nei kan ikke legge ut låta siden rettighetene ligger hos Sash!. Men hvis du drar på http://www.sashmusic.de/, velger sashworld.com -> discography - singles - Equador ... så kan du streame den! 6089630[/snapback] Tusen takk Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Er det mulig å legge ut orginal låta? bare så jeg får hørt den..?Må foresten si at jeg liker musikken din Skymarshall.. 6089282[/snapback] ganske bra mix liker spessijelt selve klasiske låten jeg ,hørte faktisk låta idag mens jeg var på trening huska at jeg hørte mix-en din her en gang før, nå har du egen tråd for låten så ere like greit å skrive noe her =) Endret 26. mai 2006 av xox Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Med unntak av noen få forskjeller i melodiene her og der og selvfølgelig teksten, trodde jeg nesten at dette var originalen (mange år siden jeg har hørt den). Med andre ord: Den er dyktig lagd, men en heller "svak" remix, hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Med unntak av noen få forskjeller i melodiene her og der og selvfølgelig teksten, trodde jeg nesten at dette var originalen (mange år siden jeg har hørt den). Med andre ord: Den er dyktig lagd, men en heller "svak" remix, hvis du skjønner hva jeg mener. 6110870[/snapback] mmm syns den mangler trykk. altså det lille som utgjør det store. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jøss, den var bra jo Bra laget! Sett inn det lille ekstra trykket og denne blir knall! Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) ........never mind Endret 26. mai 2006 av xox Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 har allerede laget egen versjon av den jeg litt høyere trykk der , kan laste den opp hvis det er ønskelig ( uten tekst) 6141048[/snapback] Det er ønskelig. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) .....never mind Endret 26. mai 2006 av xox Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Har vært inne på siden din og kikket/lyttet litt, og jeg må si at jeg er skikkelig imponert over det du gjør. Hvordan går det med Lotus-prosjektet ditt forresten? Jeg spilte det spillet mye selv, så jeg er spent på resultatet. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Kjære vene, dette vekker minner. Jeg og tilbragte endeleøse timer foran Fast Tracker II for en del år tilbake, seff med varierende resultat. Gleder meg til Airwolf! Lenke til kommentar
AndyProtagonist Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 I'm your biggest fan! Great remix! Keep it up, mate! ^_^ Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 I'm your biggest fan!Great remix! Keep it up, mate! ^_^ 6184363[/snapback] hahahahahahehehehehehehehahahahahaha den var RÅ Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 Heaheh ... hæåw najs! Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Imponert Selv om trance ikke akkurat er min type musikk, synes jeg låta fenger bra. Gjør jo heller ikke noe at du har dratt frem en skikkelig gammel klassiker! Du har skills så det holder mann! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2006 Jammen takk takk! Tror dette er siste fra meg på en stund nå altså, jeg må prioritere litt "synge"-musikk. Med andre ord harrymusikk med et band som heter Plumbo! Men takk for all positiv kritikk her ... alltid digg med det. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 trance Nåh... "dance" er vel mer rett. Fikk også litt 'das glockenspiel' minner fra remixen. SM: Han jeg deler leilighet med i Oslo kaller seg dj plumbo og spiller diverse utesteder her. Just FYI. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Er det du som synger? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Det er SkyMarshall som synger, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå