miCro Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg skal oppgradere pcen min om ikke så alt for lang tid, og jeg har nå de fleste komponentene på plass. Det eneste jeg fortsatt er usikker på er hvilket minne jeg skal velge. Handlelisten min så langt ser slik ut. Jeg har allerede valgt et par OCZ 1024MB platinum brikker i dette oppsettet, det hadde imidlertid vært fint med noen alternativer. Jeg har hatt veldig gode erfaringer med OCZ og har vel egentlig tenkt å fortsatt holde meg til de, men jeg setter pris på alle forslag. Spesielt om brikkene fungerer bra på hovedkortet i oppsettet jeg linker til over. Jeg har ingen umiddelbare planer om å overklokke, men det skader selvfølgelig ikke om jeg har muligheten til det. Det jeg er opptatt av er stabilitet. Det hadde også vært fint om de ikke kostet over 2000,- kr. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Har noen forslag fra komplett her: nr. 1 nr. 2nr. 3 nr. 4 Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 De første der kan vel skape problemer i Dual Channel på enkelt HK. Vet ikke hvordan det er på det akutelle HK, men på mitt må brikkene være i DIMM1 og DIMM" for Dual Channel. De brikkene der kan ikke stå i naboslotter. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Er det noen som vet noe om OCZ brikkene jeg allerede har i handlelisten min? Eventuelt har noen forslag til andre gode 2*1024 ram-brikker fra OCZ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå