voluz Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei! Vet noen om en god lakkerer i Trondheim (eller i umiddelbar nærhet) som tar på seg å lakkere bildeler, samt montere dem? Har blant annet en tak-spoiler jeg ønsker å få lakkert i bilens farge og så montert på bilen... Fått et tilbud fra Tiller Bilskadesenter som tar 1750,- for lakkering og 625,- for montering. Da med 2 års garanti på jobben. Noen bedre...? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Syns det var litt dyrt bare for en takspoiler men Lenke til kommentar
voluz Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Syns det var litt dyrt bare for en takspoiler men 6028213[/snapback] Det var min følelse også... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Det billigste er jo og finne en kamerat som tar det litt utenom arbeid, da får du sikkert alt sammen til rundt 1000-lappen Lenke til kommentar
voluz Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Det billigste er jo og finne en kamerat som tar det litt utenom arbeid, da får du sikkert alt sammen til rundt 1000-lappen 6028966[/snapback] Skaff meg en sånn kamerat. Vanskelig når jeg er omgitt av akademikere og lite fingernemme folk. Endret 2. mai 2006 av voluz Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 tror ikke du får det særlig billigere med mindre du får "kompis-pris".. kan jo spare litt på og montere den selv? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Du kan jo få et billakesenter til å blande en lakkboks i bilens farge og lakke spoileren selv? Er ikke så vanskelig om du setter deg litt inn i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå