trondtrond Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 hvor mange fremkomstmidler har du? Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 hvorfor er det ingen som svarer a? det er bra da? har det noe med topicet å gjøre? syns dere jeg er tykk? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Har bil jeg. Nei du er ikke tykk. Lenke til kommentar
KeYhOle Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Hva er det med deg og utrolig dårlige emner? huff... Er ikke bumping(eller hva det nå kalles) forbudt også igrunn? Endret 2. mai 2006 av key85 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ja, du er kanskje litt tykk :/ Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hadde en sykkel, men den ble stjålet. Har en moped, men den går sjeldent. Har to hunder, den ene er såkalt "horse size" type veldig veldig stor. Har sparkesykkel, men det er ikke asfalt her jeg bor. Til nød har jeg bein å gå på, men det er så langt til sivilisasjonen. Derfor tilbringer jeg mesteparten av min tid foran Silje [PC'en min] vi har et godt forhold Fred ut! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Har bein å gå på, sykkel til å sykle med og bil til å kjøre. Evt må det bli rulleskøyter eller båt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Har bil fra BMW, sykkel fra CyclePro og busskort fra Team Trafikk. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg hadde tenkt til å svare helt til jeg la merke til hvor utrolig tykk du er, trådstarter. Men, jo, forresten, har sykkel Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 IBTL (fjorten zomg lolz0r tegn) Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg er feit! 6026157[/snapback] Skal vi være feite sammen ell? Lenke til kommentar
ModdeRusk Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Serrzor? Vil du det.. Omg leom, dt r hftig qlt for meg.. Not alone anymore leom.. luv yah.. kkkkkgid, klemzor ;D Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Jeg har bare sykkel, og den har flatt dekk og slitte bremser. Endret 2. mai 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg har en B E D R I T E N Golf 2 som skal kjøre sønder og sammen bare jeg får lønninga min 3.juni, for da skal det invisteres i noe hakket bedre. I tillegg så skal jeg reise på Biltema å kjøpe meg en sykkel, for å trimme rundt med en kompis hele sommern under personelig tvang. Hest har jeg ikke - meg jeg kjenner et par som lukter hest om det hjelper. (har faktisk tilgang på 20hester når jeg tenker meg om, er jo bonde - men ri kan kvinnfolka gjøre) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg