Mister t Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg har tatt kopi av min film, og skulle til å laste ned cover fra www.covers.to men nei... Noen som kan sende meg en ok kopi av coveret til filmen? Og er det noen som kan gi meg svar på hva som har skjedd med nettsiden? Er den blitt stengt eller no? Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Den funker da den siden.. Men om du ikke kommer deg inn der, forsøk med cdcovers.cc Der ligger det alt du trenger tenker e Har funnet gatebil 2005 der oxo.. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Du sier at du har tatt kopi av filmen din, da har du vel original omslaget også da? Bruk en scanner det fungerer fint :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Bruk en scanner det fungerer fint :!: 6026370[/snapback] Det ikke alle som har en scanner. Det er enklere å laste ned et cover enn å dra ned til den lokale avisen/reklamebyrået og ta en kopi som i tillegg koster skjorta. Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Bruk en scanner det fungerer fint :!: 6026370[/snapback] Det ikke alle som har en scanner. Det er enklere å laste ned et cover enn å dra ned til den lokale avisen/reklamebyrået og ta en kopi som i tillegg koster skjorta. 6026381[/snapback] Iggypop, det er riktig som LarsP sier og det er at jeg ikke har en scanner. Det hadde selvfølgelig vært det beste, det er derfor jeg spør om hjelp her da vuttu. Endret 2. mai 2006 av Mister t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå