Gå til innhold

Vil ha lite tastatur uten media knapper o.l.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg har sitti med happy hacking lite 2 i 2 år nå og skal aldri bytte til noe annet tastatur. Greit at den ikke har norsk tegnoppsett, men hvem er det som leser av tastene? (det finnes en blank utgave av happy hacking, men denne er ikke til salgs i norge).

Jeg skal kjøpe meg nytt tastatur nå og det skal definitivt være et helt identisk et. Bedre tastatur med diggere knapper skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Jeg har sitti med happy hacking lite 2 i 2 år nå og skal aldri bytte til noe annet tastatur.

6451753[/snapback]

jeg fant ett stort fint bilde av tastaturet og lurer på, hvor er CTRL knappen?

Og hvordan fungererer F1,f2,f3 osv knappene?

Endret av amiganostalgia
Lenke til kommentar
Jeg har sitti med happy hacking lite 2 i 2 år nå og skal aldri bytte til noe annet tastatur.

6451753[/snapback]

jeg fant ett stort fint bilde av tastaturet og lurer på, hvor er CTRL knappen?

Og hvordan fungererer F1,f2,f3 osv knappene?

6459165[/snapback]

ctrl er over shift. Det høres sikkert helt ufattelig teit ut, men alle venner som har testa dette på mitt i en liten stundt ergrer seg over at ikke andre tastatur er slik. Men shift knappen sitter likt som på andre tastatur så store bokstaver som skal kastes inn i tekst blir samme følelsen. Er bare Caps knappen som er fjernet (For å hindre irritasjon ved å komme borti). Den aktriveres ved Fn + Tab.

F1 og F2 osv. funker ved at man trykker inn "Fn" knappen pluss "1,2,3" osv. slik som på noen bærbare.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...