amiganostalgia Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Hei alle sammen! Her på x64 windows, funket ett media tastatur ganske dårlig, det var noe billig skvip men dog. Jeg har bladd og bladd i prisguiden her, men det ser dårlig ut med små tastaturer. Altså jeg vil gjerne ha ett tastatur uten numpad'n men aller mest, uten media/snarvei knapper, det skal være enten ps2 eller usb, og IKKE trådløst eller blåtann eller annet. Det skal være koblet til pc'n direkte via en kabel. Det eksisterer en del foldbare/sammenleggbare tastaturer, ting som jeg har sett på tg osv. Er dette noe tess? Det skal brukes primært ilag med ett stort tegnebrett, og derfor ønsker jeg at det skal være lite, siden tegnebrettet samt mus også tar opp en god del plass. Til slutt vil jeg nevne ett tastatur som var laget med photoshop ikoner på tastene osv. Er dette i omløp i Norge? Alle eventuelle svar og erfaringer rundt ting nevnt her, mottas med stor takk og glede. Endret 13. mai 2006 av amiganostalgia Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Dette kanskje? sykt dyrt, men. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Logitech OEM får du til 100,-kr. Enkelt og greit. Er ganske fornøgd med dette sjølv. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ville lett litt rundt etter et skikkelig Keytronic tastatur. De skikkelig bra koster men da er det også snakk om kvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 På biltema selger de et minitastatur som har de specsene som du er på jakt etter. Det er litt mindre enn et A4-ark. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg anbefaler dette! =D Utrolig godt tastatur som er lite og som ikke har mediaknapper ZayCon Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg anbefaler dette! =D Utrolig godt tastatur som er lite og som ikke har mediaknapper ZayCon 6055332[/snapback] Etter bildet så har jo det tastaturet mediaknapper OG numerisk tastatur pad! IKKE hva jeg ser etter. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 På biltema selger de et minitastatur som har de specsene som du er på jakt etter. Det er litt mindre enn et A4-ark. 6053165[/snapback] Høres supert ut, hadde jeg bare hatt tilgang til biltema... Jeg skal søke på biltema.no da! Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Ville lett litt rundt etter et skikkelig Keytronic tastatur.De skikkelig bra koster men da er det også snakk om kvalitet. 6041284[/snapback] At Keytronic produserer kvalitets tastatur er greit nok, men jeg har fortsatt til gode å se ett som er uten numpad og/eller uten mediaknapper. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Dette kanskje? sykt dyrt, men. 6025746[/snapback] Det ville vært veldig bra, men ser du enter tasten? den var knøtt liten. Savner også Æ Ø Å taster, selv om det ikke er nødvendig da.. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Skjønner at dette ikke var spesielt lett å finne... På logickeyboard.com har de f.eks photoshop tastaturer, som også finnes i mini format. Minste jeg har sett hittil, og med stor enter tast. Problemet er at det ikke er oppgitt å støtte noe annet enn Mac.. Har mailet produsenten men ikke mottatt svar enda. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg kjøpte mitt på Clas ohlson. Kjempe fornøyd. Dette er dog mitt andre. Jeg brakk det andre. 79,- tror jeg det var. Støtter linux også. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg kjøpte mitt på Clas ohlson. Kjempe fornøyd. Dette er dog mitt andre. 6089040[/snapback] Har du en link til hvilket du mener via websiden deres? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Let etter Benq mini buddy. Kjøpte mitt på Lefdal i fjor en gang mener jeg å huske. Fant ingen nettbutikker den gang. På www.eet.no så finnes tastaturet, men det virker som det er en grossistside. Søker du på google etter benq mini buddy, så finner du en link til en tråd fra forumet her der tastaturet er nevnt med bilde. Det har 5 taster, men tastaturet er såpass lite, så etter hva jeg kan skjønne er det noe av det nærmeste du kommer til hva du beskriver. Du får med en liten mus også, men betalte ikke mer enn noen hundrelapper for pakka, så den kan du jo se på som en "backupmus" i tilfelle... bertie Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Jeg fant jeg fant! http://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...9%2EP0A81%2EE2N Eneste minus jeg ser, er størrelse for Enter knapp, og plassering av eventuelt høyre shift knapp. Men dette ser meget, meget bra ut! Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) Zippy.com har en del fete tastaturer har jeg skjønt. Fant bl.a dette.. http://www.zippy.com/K_product_detail.asp?...&pk_code=WK-650 Det er har ikke numpad, men ett slags trackball system der da.. Det som trekker opp er at det skal være: Vann avstøtende, trekker ikke til seg dritt. Altså ment å bruke i industrielt miljø. Eller altså for noen som røyker og skriver samtidig.Hmm... Dette, http://www.zippy.com/K_product_detail.asp?...&pk_code=WK-631 var dog mer i den gata jeg hadde originalt tenkt meg. Det har også mulighet for å lage design for tastaturet, via en egen editor/program. Får se om jeg finner noen som har dette på lager.. Installerte nettopp Mirage 1.0 programvaren. Dette er altså ett program for å laste inn ett bilde, slik at du kan skrive dette ut. Bildet blir da skrevet ut beregnet for å festes til tastaturet. Må jo være fint for å ha noe som er unikt. AWKF::.. Ble skuffet nå..Det er 3 media knapper øverst som er turkise, og det vil ikke akkurat passe bra med noe bilde i mørke farger da f.eks. Det var teit.. =( Fant ut dette på denne testen... http://www.sysopt.com/features/network/art...12029_3549046_5 Industri tastaturet dog, virker lovende... Endret 12. mai 2006 av amiganostalgia Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 ett av de lokale postkontorene her brukte det første zippy tastaturene du nevner, og det finnes ikke komfortabelt. for trangt og tastene er steinharde. fikk direkte vondt i fingrene av å bruke det. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Det kan jeg godt tenke meg. Da kan det jo være en ide å ta en tre-hammer og slå tastene hardt inn så de blir mer vennlige. Rett og slett! =) Har sett på kelkoo og hw prislister og ikke funnet noe annet enn det zippy mini light tastaturet og ett i trådlåst variant. Skuffende.. Spesielt når zippy har så mange produkter! Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 du kan jo prøve disse https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2006 du kan jo prøve disse https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k 6093849[/snapback] Takk for en ubrukelig post. Leste du engang topic/emne tittel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå