clinton4 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei, jeg er på leting etter en større databse med vitser, så hvis noen her har eller vet om en, så gi beskjed. Jeg betaler for den. Lenke til kommentar
olona Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Hei, jeg er på leting etter en større databse med vitser, så hvis noen her har eller vet om en, så gi beskjed. Jeg betaler for den. 6025716[/snapback] Finnes sikkert massevis av tekstfiler ute på nettet som lett kan konverteres til en database. Husker jeg hadde slike one-liners vitser i noen tekstfiler for mange herrens år siden.. her har du forresten en som tilbyr vitser til peng (jeg tar alle forbehold) :Joke database Endret 3. mai 2006 av olona Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Flyttes fra databaser til ot-annet Database-kategorien er for utvikling/drift av databaser Lenke til kommentar
clinton4 Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 olona: Så ut til å være mange brae vitser der, men jeg trenger og en masse norske vitser. endrebjorsvik: Har sendt mailer til mange forskjellige websider, men det virker som ingen vil selge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå