Maxila Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 har tenkt og kjøpe harddisk kontrollerer, som jeg kan bruke til raid 1. tenkte det skulle holde med plass til 4 disker i begynnelsen, og trenger anbefalinger. trenger ikke være noe dyrt noe bare det funker sånn tålig bra og har støtte for raid 1. har 2 ledige pci-ex1 porter og en pci-ex16 port. er pci-ex bakover kombetalbel så jeg kan bruke pci kort i de? takker for hjelpen jeg får Lenke til kommentar
BMP Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Denne er iallefall billig og har fått gode skussmål. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) takk for svar men så er det det kan jeg bruke pci kort i pc-ex1 port eller en pci-ex16 port? Endret 2. mai 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Bootsy Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Nei, du kan ikke bruke PCI kort i PCIe spor. Denne burde vel fungere greit hvis du skal kjøre raid 1, kan jo være greit å tenke på om du vil trenge flere porter på kontrolleren i fremtiden og kjøpe en med feks 8. Endret 2. mai 2006 av Bootsy Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) det jeg tenkte var bare å kjøpe en billig en i begynnelsen, bare en jeg kunne hatt til 2-4 hardisker som også kunne settes i raid 1. har ikke flere pci porter ledig, og har derfor nødt til og bruke pci-ex1 eller pci-ex16 port edit: foresten noen erfaringer med dette Endret 2. mai 2006 av MAXILA Lenke til kommentar
Bootsy Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ja, den har jeg faktisk prøvd. Hadde ingen problemer med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå