Gå til innhold

Gutt slått ned, ekkel følelse på en tanke

Anbefalte innlegg

hahahaha...vet du hva en neger er? Slik du skriver virker det som om du tror at alle sør for Danmark er negere. Nå skal Even lære deg en ting eller fem.

1) Folk fra kina er asiatere.

2) Folk fra Afrika sør for Sahara er negere eller sorte som de helst vil bli kalt. Nå kan jeg jo også nevne at Sør-Afrika og Zambia har en del hvite innbyggere. Førstenevnte har ca. 20% hvite. Store deler av Afrika er kristent.

3) Folk fra nord-Afrika er stort sett arabere

4) Folk fra pakistan og india er ikke negere, men indere eller arabere.

5) Folk fra sør-Amerika er enten negere, indianere eller av europeisk avstamnig (portugisere, spanjoler osv.)

Selvfølgelig finnes det unntak, det finnes hvite i pakistan, negere i India osv.

Hvordan du kan skille en sort person fra sør-Amerika og en sort person fra det sørlige Afrika vet jeg ikke (hvis vi ser bort i fra språket, som er helt forskjellig). I følge deg er nemlig "negerene" i sør-Amerika mer intelligente og imøtekommende en "negerene" i Afrika.

De hvite innvandrerene fra Russland og øst-Europa som du synes er en slik berikelse for samfunnet. Det er jo de som selger bol på treningssenterene og stjeler kjøleskap og tøreketrommeler fra EE-innleveringen på elektrobutikker. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6032233[/snapback]

Hvis folk fra Kina er asiater, så er vel Pakistanere og Indere det og, siden de landene også hører til Asia?

Endret av cerion
Lenke til kommentar

6032233[/snapback]

Hvis folk fra Kina er asiater, så er vel Pakistanere og Indere det og, siden de landene også hører til Asia?

6032473[/snapback]

Han mener nok østasiatiske.

Lenke til kommentar

Mente øst-asiatere hvis dere ikke forstod det :roll:

Innlegget var et svar til han på forrige side som begynte å snakke om "alle de der negerene i kina". Jeg var uansett nærmere enn han.

Latinamerikanere er jo folk fra latin/sør amerika. Disse er igjen av afrikansk, portugisisk og spansk avstammning.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Mente øst-asiatere hvis dere ikke forstod det  :roll:

Innlegget var et svar til han på forrige side som begynte å snakke om "alle de der negerene i kina". Jeg var uansett nærmere enn han.

Latinamerikanere er jo folk fra latin/sør amerika. Disse er igjen av afrikansk, portugisisk og spansk avstammning.

6032848[/snapback]

ja og vi kommer fra afrika, kaller meg merkelig nok normann siden jeg bor her. og de kaller seg latinamerkianere fordi de bår i det som kalles latinamerika. amerikanerne kaller seg amerikanere selv om de kommer opprinnelig fra europa, afrika, asia osv

Lenke til kommentar

Sikter vel mest til dette:

utlendinger som holder på sånn skulle vært sendt til land med krig og diverse og fått seg et skudd i nakken! eller satt for retten i sitt egent land!!

oppfatta rett? først slo de ned gutten så tok de bilde av det ?

Håper du ikke er eldre enn 13 for din skyld.

Lenke til kommentar

Du kan vel ikke forvente at Bergen skal være representativt for resten av landet. I Bergen bor det jo som kjent bergensere. ;)

Fra spøk til Halvor; Det er en ting at kriminaliteten er høyere i innvandringsmiljøer, men avisene er jammen meg flinke til å opplyse oss om det og. Eneste gangene de oppgir noe særskilt om gjerningsmannen er når han/hun er av utenlands eller trøndersk opprinnelse.

Lenke til kommentar
Mente øst-asiatere hvis dere ikke forstod det  :roll:

6032848[/snapback]

ja og vi kommer fra afrika, kaller meg merkelig nok normann siden jeg bor her. og de kaller seg latinamerkianere fordi de bår i det som kalles latinamerika. amerikanerne kaller seg amerikanere selv om de kommer opprinnelig fra europa, afrika, asia osv

6033586[/snapback]

Ja, det vet jeg også :)

Men det blir allikevel feil å kalle alle som har en anelse brunfarge i huden for negere. Slik som han på forrige side som snakket om hvor mye bedre negerene i Kina var enn negerene i Afrika.

Lenke til kommentar
Du kan vel ikke forvente at Bergen skal være representativt for resten av landet. I Bergen bor det jo som kjent bergensere. ;)

Fra spøk til Halvor; Det er en ting at kriminaliteten er høyere i innvandringsmiljøer, men avisene er jammen meg flinke til å opplyse oss om det og. Eneste gangene de oppgir noe særskilt om gjerningsmannen er når han/hun er av utenlands eller trøndersk opprinnelse.

6034571[/snapback]

Jeg er ikke for noen form for rasisme eller fordommer når det gjelder folkeslag, men trøndere er faen meg undermennesker.

Lenke til kommentar
...men trøndere er faen meg undermennesker.

6035584[/snapback]

:mrgreen:

Media har nok mye av skylden til at innvandrere blir "kriminalisert", men det er jo ikke noe de har tatt ut av intet. Det er jo basert på noe.

Uansett så er det jo enkelte former for krimminalitet som det stort sett er nordmenn som utfører, samme er det med innvandrere.

Lenke til kommentar

6034571[/snapback]

Jeg er ikke for noen form for rasisme eller fordommer når det gjelder folkeslag, men trøndere er faen meg undermennesker.

6035584[/snapback]

kom på byen i trondheim å si det skal vi se hvem som er undermenneske

Lenke til kommentar

6035584[/snapback]

kom på byen i trondheim å si det skal vi se hvem som er undermenneske

6035642[/snapback]

Ikke bevis meg rett (når jeg selv er uenig) ved å ta det alvorlig.

Lenke til kommentar
og uten tvil er mesteparten av de jeg har møtt sykt aggresiv  :no:

6027895[/snapback]

Er god venn med flere utlendinger (både asiatere og arabere), og jeg merker jo veldig godt at de er veldig hissige, og mange av de har ikke stor respekt for andre. Vi kødder jo mye med hverandre, men de kødder like mye med folk de ikke kjenner som sikkert oppfatter det som truende.

Lenke til kommentar
Dere sier at utlendinger er overrepresenterte i kriminaliteten, jeg sier at utlendinger er overrepresenterte i fattigdom, og det er de fattige som utførerer handlingene

6028229[/snapback]

Så du meiner at utlendinger er forutbestemt til å bli fattige?

6028290[/snapback]

Nei, det er ikke forutbestemt, men er jo en liten sjangse for at de skal klare og dra opp et konsern av sosial penger, men noen klarer det - Grønnsaksjapper :p

Men iallefall, det viste seg at den "mørkhudete" hånden var en "alliert" hånd, og en god venn av en kamerat. Han prøvde og hjelpe offret ( Den hvite rasen ^^ ) og holdt hode hans opp, for å prøve og tørke av blodet som rant.

Da har det seg sånn at ikke ALLE "svartinger, degoser, svartpiper, gulinger, sotrør, pakkiser, niggere " er dårlige mnsk.

Neste gang, ikke hat alle mørke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...