darkness| Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Så du hadde ikke fått en ekkel følelse hvis det var en Ola Nordmann som hadde tatt bilde av han, mens han lå der med knekt nese, blodig skjorte og hår, med trynet trykt ned i sanden? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Enda en grunn for at vi skulle ha stemt på FrP i valget som var! Lenke til kommentar
mkon Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hva med å hjelpe til om du så en kompis bli slått ned? Kanskje litt lettere om du er i fra bygda for her er vi flertallet:D Hembrent og balltre ftw:D...neida..... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Det er rimelig søkt å diskutere rasisme med en gjeng med unger. Jeg respekterer dere som misliker innvandrere, men mange her sier ting som er så bak mål at jeg synes synd på demokratiet den dagen dere får stemmerett. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Det er rimelig søkt å diskutere rasisme med en gjeng med unger. Jeg respekterer dere som misliker innvandrere, men mange her sier ting som er så bak mål at jeg synes synd på demokratiet den dagen dere får stemmerett. 6026337[/snapback] Ikke for å kverulere, for det orker jeg ikke på det emnet her. Alle er så "nærtagende". Men å forsvare det faktum at "våre ny landsmenn" (så dere ikke skal miste capsen) IKKE er et problem blandt festungdom i Norge - er som å tro at nissen har en atletisk kropp og ustyr som Eddie Murphy. For det er et problem, og DE er et problem! Endret 2. mai 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg må si, jeg klarer ikke hvordan man klarer å nekte for at ungdom av utenlandsk opprinnelse ikke er et problem ute på byen. Det innrømmer jo til og med politiet. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 haha, har liksom ord på det meste du skymarshall Tenkt på å starte kurs "lær å diskuter med skymarhall"? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Noen andre som har lagt merke til at de som oftest er de første til å klage på FrP med en gang noen nevner noe negativt om innvandringen er de venstrevridde? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Vi har en lokal pizza/beninstasjon/video-utleie i bygda her som heter 123. Det er eid av en pakkis. En allright pakkis vel og merke. Venta på at han skulle lage pizzan her en dag, og da prata vi om alt mulig. Også kom vi inn på innvandrere og alt det der, og jeg fikk ytra meningene mine for å si det sånn. Han var faktisk helt enig, og mente det samme som meg. Men han likte ikke generaliseringen som skjedde, noe igjen JEG er enig i - og han likte ikke at folk kalte han pakkis. Han lo faktisk så høyt at biffbitene mine trillet av pizzan når jeg prøvde å ro meg i land med: Grandiosa = Grandiss Tande P = Tandiss Pakistaner = Pakkis ... ikke no gæli i det mann! ... så som sagt. Alle er ikke sånn, det er bare et eller annet forferdelig rart som har skjedd med den yngre generasjonen blandt dem. Gudene vet hva, de har jo alle muligheter - akkurat som oss. Endret 2. mai 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 haha, har liksom ord på det meste du skymarshall Tenkt på å starte kurs "lær å diskuter med skymarhall"? 6026367[/snapback] Jeg siktet da vitterlig ikke til det hverken du eller SkyMarshall sa. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 haha, har liksom ord på det meste du skymarshall Tenkt på å starte kurs "lær å diskuter med skymarhall"? 6026367[/snapback] Jeg siktet da vitterlig ikke til det hverken du eller SkyMarshall sa. 6026428[/snapback] Klar over det faktisk. Bare måtte si det, siden jeg følte diskusjonen gikk den retningen! /squeezyhuggydiapers Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ser ikke det store problemet med generaliseringer. Ikke hemmelighet at det er mange innvandrere som er problematiske. På samme måte kan man si at folk som går mekken ofte også ikke er folk av høyt kaliber. Det ligger jo i ordet generalisering at det er noe som gjelder generelt, mao. det vil alltid være massevis av untak. For å svare på selve tråden: Utrolig trist at folk gidder å gjøre slikt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Grandiosa = GrandissTande P = Tandiss Pakistaner = Pakkis ... ikke no gæli i det mann! 6026424[/snapback] Hahaha. Gratulerer = Grattis Lenke til kommentar
salah Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ikke minst skal de ødelegge for oss andre innvandrere som prøver å leve et mer normalt liv.. Trist at folk er veldig kjappe med å slenge dritt om alle innvandrere så fort en gjør noe galt. Skjerp dere folkens, ihvertfall vis litt respekt for andre innvandrere som ikke har gjort noe. Og da mener jeg slutt å skriv "jævla svartinger" med en gang. Si hva dere vil om de som lager bråk, men vi som ikke har gjort noe tar også nær av det, for det går utover vår hudfarge også. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg må si, jeg klarer ikke hvordan man klarer å nekte for at ungdom av utenlandsk opprinnelse ikke er et problem ute på byen. Det innrømmer jo til og med politiet. 6026366[/snapback] http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/os...ticle425697.ece Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ikke minst skal de ødelegge for oss andre innvandrere som prøver å leve et mer normalt liv.. Trist at folk er veldig kjappe med å slenge dritt om alle innvandrere så fort en gjør noe galt. Skjerp dere folkens, ihvertfall vis litt respekt for andre innvandrere som ikke har gjort noe. Og da mener jeg slutt å skriv "jævla svartinger" med en gang. Si hva dere vil om de som lager bråk, men vi som ikke har gjort noe tar også nær av det, for det går utover vår hudfarge også. 6026492[/snapback] Enig med deg, men man bør ta vonden ved rooten slik at de snille få gå i fred... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 rasisme?....ytringsfrihet din unge!......desutten har jeg stemt noen år på rad så jeg kan vel for fan diskutere hva som helst og skymarshall snakker fra levra og det da fan ikke no galt med :!: 6026346[/snapback] Nei, men så ser SkyMarshall ut som om han kommer rett fra KKK møte og da.. Nei, jeg mener ikke at jeg fikk en ekkel følelse da jeg så en mørk hånd, men da noen ville tatt bilde av en som har blitt slått ned, som en triumf. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ikke minst skal de ødelegge for oss andre innvandrere som prøver å leve et mer normalt liv.. Trist at folk er veldig kjappe med å slenge dritt om alle innvandrere så fort en gjør noe galt. Skjerp dere folkens, ihvertfall vis litt respekt for andre innvandrere som ikke har gjort noe. Og da mener jeg slutt å skriv "jævla svartinger" med en gang. Si hva dere vil om de som lager bråk, men vi som ikke har gjort noe tar også nær av det, for det går utover vår hudfarge også. 6026492[/snapback] Jeg er ikke rasisst, men jeg kaller en svart en, som gjør noe galt, som i dette tilfellet en "Jævla svarting"! Jeg har egne meininger, og i dette landet kan jeg ha mine egne meninger om ting, uten at folk skal blande seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå