Gå til innhold

Gutt slått ned, ekkel følelse på en tanke

Anbefalte innlegg

Ja, jeg var usikker på hvor jeg skal legge den, men la den her ;)

Det har seg sånn at en jeg vet hvem er fikk seg en på tryne på 1mai, som mange andre sikkert har fått. Men iallefall, han fikk seg en på nesa, den knakk, snuten kom, ambulanse kom osv. Men det har faktisk blitt tatt et bilde av han da, da han ligger bevisstløs, med 3L blod i ansiktet. På bilde så er det en "utenlandsk hånd" , en brun hånd, som holder hodet hans opp.

Han ble slått ned av 2-4 med utenlansk opprinnelse.

jeg fikk bilde av en kamerat, og da jeg fikk se hånda, fikk jeg en ekkel følelse.

Dem tok faktisk et bilde av han. Det er sykt.

Unnskyld, men måtte bare si det. Hvor ufyslig og kalde kan mennsker være ?!

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da er det en oppdragelse som har gått grundig feil!

6025353[/snapback]

eller evt. vært ikke-eksisterende.

dette høres rimelig kvalmt ut. blind voldsbruk er det ultimate, primitive lavmål for mennesker. da synker man ned på dyrs nivå, i mine øyne. å i tillegg ta bilde av det hele, for å ha et trofé å være "stolt" av i ettertid, gjør det hele enda mer ynkelig...

nå vet jeg selvsagt ikke om det var snakk om blind vold i dette spesifikke tilfellet, men jeg går ut fra det...det kan jo selvsagt hende trådstarters venn har slengt med leppa eller vært litt frempå på en eller annen måte, men det rettferdiggjør uansett ikke den behandlingen han fikk.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

6025353[/snapback]

dette høres rimelig kvalmt ut. blind voldsbruk er det ultimate, primitive lavmål for mennesker. da synker man ned på dyrs nivå, i mine øyne. å i tillegg ta bilde av det hele, for å ha et trofé å være "stolt" av i ettertid, gjør det hele enda mer ynkelig...

nå vet jeg selvsagt ikke om det var snakk om blind vold i dette spesifikke tilfellet, men jeg gikk ut fra det.

6025374[/snapback]

Dyr går ikke løs på andre skapninger uten grunn.

Lenke til kommentar

6025385[/snapback]

jo.

...i den forstand at de bruker vold mot et offer som overhodet ikke har fremprovosert det (tenk rovdyr og byttedyr).

selvsagt har rovdyret teknisk sett en "grunn" (å skaffe seg mat for å overleve), men det kan ikke byttet klandres for. parallellen til blind vold er åpenbar; voldelige mennesker slår uskyldige for å mate sitt primitive, instinktive ego og sin selvhevdelsestrang, mens rovdyr dreper for å mette magen.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

6025353[/snapback]

nå vet jeg selvsagt ikke om det var snakk om blind vold i dette spesifikke tilfellet, men jeg gikk ut fra det.

6025374[/snapback]

6025385[/snapback]

jo.

Lenke til kommentar

Hvis jeg skjønner deg rett, FirstPrice, så opprettet du denne tråden for å fortelle oss om den ekle følelsen du hadde av å se dette bildet. Da må jeg bare spørre meg selv hvorfor du gidder i skrive at voldsmennene var av utenlandsk opprinnelse.

Lenke til kommentar
Mange av pakkisene er misunnelige på folk med buss. Pakkiser lager alltid bråk på steder som Tryvann, da.

6025523[/snapback]

HAHAHAHAHAHA. :D

Hvis jeg skjønner deg rett, FirstPrice, så opprettet du denne tråden for å fortelle oss om den ekle følelsen du hadde av å se dette bildet. Da må jeg bare spørre meg selv hvorfor du gidder i skrive at voldsmennene var av utenlandsk opprinnelse.

6025830[/snapback]

Jeg hadde blitt ekstra forbannet om kompisen min hadde blitt slått ned av Mohammed i stedet for Arne.

Lenke til kommentar

6025830[/snapback]

Jeg hadde blitt ekstra forbannet om kompisen min hadde blitt slått ned av Mohammed i stedet for Arne.

6025840[/snapback]

Njoa. En drittsekk er en drittsekk, uansett hudfarge.

Lenke til kommentar

6025830[/snapback]

Da den ekle følelsen kom over at utenlanske folka hadde tatt bilde av han, mens han ligger med en knekt nese, med blodig skjorte og blodig hår, med tryne ned i sanda.

Jeg legger ikke ut bilde, da det er litt i det groveste laget, og jeg ikke har spurt han som har blitt slått ned, som forøvrig ligger på sjukhuset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...