TanglewoodD Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Ja, jeg var usikker på hvor jeg skal legge den, men la den her Det har seg sånn at en jeg vet hvem er fikk seg en på tryne på 1mai, som mange andre sikkert har fått. Men iallefall, han fikk seg en på nesa, den knakk, snuten kom, ambulanse kom osv. Men det har faktisk blitt tatt et bilde av han da, da han ligger bevisstløs, med 3L blod i ansiktet. På bilde så er det en "utenlandsk hånd" , en brun hånd, som holder hodet hans opp. Han ble slått ned av 2-4 med utenlansk opprinnelse. jeg fikk bilde av en kamerat, og da jeg fikk se hånda, fikk jeg en ekkel følelse. Dem tok faktisk et bilde av han. Det er sykt. Unnskyld, men måtte bare si det. Hvor ufyslig og kalde kan mennsker være ?! Endret 1. mai 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Er det teit om du uploader bildet her? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Nå spurte du sikkert trådstarter, men min mening er: Det er VELDIG teit! Men fy faen, og slå ned noen og så ta bilde av det. Da har du pokker ikke mye godhet i deg! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Men fy faen, og slå ned noen og så ta bilde av det. Da har du pokker ikke mye godhet i deg! 6025342[/snapback] Da er det en oppdragelse som har gått grundig feil! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Nå spurte du sikkert trådstarter, men min mening er: Det er VELDIG teit!6025342[/snapback] Joa, det er greit. Er bare litt curious Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Da er det en oppdragelse som har gått grundig feil! 6025353[/snapback] eller evt. vært ikke-eksisterende. dette høres rimelig kvalmt ut. blind voldsbruk er det ultimate, primitive lavmål for mennesker. da synker man ned på dyrs nivå, i mine øyne. å i tillegg ta bilde av det hele, for å ha et trofé å være "stolt" av i ettertid, gjør det hele enda mer ynkelig... nå vet jeg selvsagt ikke om det var snakk om blind vold i dette spesifikke tilfellet, men jeg går ut fra det...det kan jo selvsagt hende trådstarters venn har slengt med leppa eller vært litt frempå på en eller annen måte, men det rettferdiggjør uansett ikke den behandlingen han fikk. Endret 1. mai 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 det irriterer meg at utlendinger har så høy respekt fori de går i gjenger. ingen som tør å si noe til de eller gjøre noe med dem lengre. da tar man heller bilder Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Da er det en oppdragelse som har gått grundig feil! 6025353[/snapback] eller evt. vært ikke-eksisterende. dette høres rimelig kvalmt ut. blind voldsbruk er det ultimate, primitive lavmål for mennesker. da synker man ned på dyrs nivå, i mine øyne. å i tillegg ta bilde av det hele, for å ha et trofé å være "stolt" av i ettertid, gjør det hele enda mer ynkelig... nå vet jeg selvsagt ikke om det var snakk om blind vold i dette spesifikke tilfellet, men jeg gikk ut fra det. 6025374[/snapback] Dyr går ikke løs på andre skapninger uten grunn. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Dyr går ikke løs på andre skapninger uten grunn. 6025385[/snapback] jo. ...i den forstand at de bruker vold mot et offer som overhodet ikke har fremprovosert det (tenk rovdyr og byttedyr). selvsagt har rovdyret teknisk sett en "grunn" (å skaffe seg mat for å overleve), men det kan ikke byttet klandres for. parallellen til blind vold er åpenbar; voldelige mennesker slår uskyldige for å mate sitt primitive, instinktive ego og sin selvhevdelsestrang, mens rovdyr dreper for å mette magen. Endret 1. mai 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Da er det en oppdragelse som har gått grundig feil! 6025353[/snapback] eller evt. vært ikke-eksisterende. dette høres rimelig kvalmt ut. blind voldsbruk er det ultimate, primitive lavmål for mennesker. da synker man ned på dyrs nivå, i mine øyne. å i tillegg ta bilde av det hele, for å ha et trofé å være "stolt" av i ettertid, gjør det hele enda mer ynkelig... nå vet jeg selvsagt ikke om det var snakk om blind vold i dette spesifikke tilfellet, men jeg gikk ut fra det. 6025374[/snapback] Dyr går ikke løs på andre skapninger uten grunn. 6025385[/snapback] jo. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Blir så sint når jeg hører om sånn her. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ër så patetisk å gå fem mot en og lignende. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg synes det er rimelig patetisk å gå èn mot èn også, jeg. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Slike folk skulle blitt sendt ut av landet men en eneste gang! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hvis jeg skjønner deg rett, FirstPrice, så opprettet du denne tråden for å fortelle oss om den ekle følelsen du hadde av å se dette bildet. Da må jeg bare spørre meg selv hvorfor du gidder i skrive at voldsmennene var av utenlandsk opprinnelse. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ber om tillatelse til å knuse trynet på alle som moser noen for så å ta bilde av dem? Idioter.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Mange av pakkisene er misunnelige på folk med buss. Pakkiser lager alltid bråk på steder som Tryvann, da. 6025523[/snapback] HAHAHAHAHAHA. Hvis jeg skjønner deg rett, FirstPrice, så opprettet du denne tråden for å fortelle oss om den ekle følelsen du hadde av å se dette bildet. Da må jeg bare spørre meg selv hvorfor du gidder i skrive at voldsmennene var av utenlandsk opprinnelse. 6025830[/snapback] Jeg hadde blitt ekstra forbannet om kompisen min hadde blitt slått ned av Mohammed i stedet for Arne. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hvorfor? Personelig hadde jeg gitt dem grisejuling så sant jeg kunne uansett nasjonalitet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hvis jeg skjønner deg rett, FirstPrice, så opprettet du denne tråden for å fortelle oss om den ekle følelsen du hadde av å se dette bildet. Da må jeg bare spørre meg selv hvorfor du gidder i skrive at voldsmennene var av utenlandsk opprinnelse. 6025830[/snapback] Jeg hadde blitt ekstra forbannet om kompisen min hadde blitt slått ned av Mohammed i stedet for Arne. 6025840[/snapback] Njoa. En drittsekk er en drittsekk, uansett hudfarge. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Hvis jeg skjønner deg rett, FirstPrice, så opprettet du denne tråden for å fortelle oss om den ekle følelsen du hadde av å se dette bildet. Da må jeg bare spørre meg selv hvorfor du gidder i skrive at voldsmennene var av utenlandsk opprinnelse. 6025830[/snapback] Da den ekle følelsen kom over at utenlanske folka hadde tatt bilde av han, mens han ligger med en knekt nese, med blodig skjorte og blodig hår, med tryne ned i sanda. Jeg legger ikke ut bilde, da det er litt i det groveste laget, og jeg ikke har spurt han som har blitt slått ned, som forøvrig ligger på sjukhuset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå