koffek Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Er det noen som kjenner til noen programmer hvor man kan lage og organisere fotoalbum? Jeg har rimelig mange bilder i digital form, som jeg tenker å få utskrevet på en copyshop. Finnes det i den forbindelse noen programmer som gjør at jeg enkelt kan lage og organisere et fotoalbum på pc'en, så lagre det i et eller annet format, sende til copy-sjappa, og når de skriver det ut: POFF, klart til å sette inn i albumet...? Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Er det noen som kjenner til noen programmer hvor man kan lage og organisere fotoalbum? Jeg har rimelig mange bilder i digital form, som jeg tenker å få utskrevet på en copyshop. Finnes det i den forbindelse noen programmer som gjør at jeg enkelt kan lage og organisere et fotoalbum på pc'en, så lagre det i et eller annet format, sende til copy-sjappa, og når de skriver det ut: POFF, klart til å sette inn i albumet...? 6024913[/snapback] Jeg ville sjekket ut Picasa. Du finner den på www.picasa.com. 100% gratis og eid av google. Bruker den selv og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
koffek Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Takk for tipset, men picasa mangler de funksjonene jeg er ute etter.. Flere forslag? Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Takk for tipset, men picasa mangler de funksjonene jeg er ute etter.. Flere forslag? 6031046[/snapback] Hvilke funksjoner er det du savner da? Jeg kommer ikke umiddelbart på noen når jeg ikke vet hva du trenger, men om du sjekker ut www.snapfiles.com sin freeware-seksjon kan det jo hende at du finner det du søker etter. det er ganske bra beskrivelser på de forskjellige programmene. Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ta en titt på Flipalbum Pro: http://www.flipalbum.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå