Dr.X Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei alle sammen! Har nettopp kjøpt meg ny bærbar nå, og det er Xp Home på den. Problemet er at den jævla filbeskyttelsen blokkerer filer jeg får sendt på f.eks MSN. MP3 filer blir jo til og med blokkert, så får jo ikke åpna det på noen måte. Hvordan kan jeg slå av den funksjonen? Det er jo fullstendig ubrukelig Har leita både i windows hjelp og på forumet her, men jeg klarer ikke å finne noe relevant.. Håper noen her kan hjelpe meg! Dr.X Lenke til kommentar
chemical Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Hei alle sammen! Har nettopp kjøpt meg ny bærbar nå, og det er Xp Home på den. Problemet er at den jævla filbeskyttelsen blokkerer filer jeg får sendt på f.eks MSN. MP3 filer blir jo til og med blokkert, så får jo ikke åpna det på noen måte. Hvordan kan jeg slå av den funksjonen? Det er jo fullstendig ubrukelig Har leita både i windows hjelp og på forumet her, men jeg klarer ikke å finne noe relevant.. Håper noen her kan hjelpe meg! Dr.X 6024684[/snapback] Hehe, har opplevd det samme. Men etter at du har fått tilsendt mp3 filen, går du der filene legger seg og åpner den der. Den blokkerer bare filen om du trykker på hyperlinken i msn vinduet. Slik var det vertfall oss meg. Endret 2. mai 2006 av chemical Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Hmm, sjukt opplegg windows driver med. Så det går ikke an å slå av det tullet? Endret 3. mai 2006 av Dr.X Lenke til kommentar
chemical Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hmm, sjukt opplegg windows driver med. Så det går ikke an å slå av det tullet? 6033540[/snapback] Det gjør det helt sikkert. Jeg har ikke sett så mye på det. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Det finnes programmer som fjerner sperren, jeg fant et på programmer.no. Det heter messengerfiles og er ikke på mere enn 227 kB. For oss som har WLM 8.0 BETA er det enklere. Der kan en dele filer, og det er t.o.m integrert antivirus for å sjekke mottate filer. Jeg kan også anbefale dere å sette dere opp på listen til MSDN-nyhetsbrev. Der fikk jeg en link til nedlasting av den, selv om jeg hadde fått den før via en invitasjon. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 For oss som har WLM 8.0 BETA er det enklere. Der kan en dele filer, og det er t.o.m integrert antivirus for å sjekke mottate filer. Jeg kan også anbefale dere å sette dere opp på listen til MSDN-nyhetsbrev. Der fikk jeg en link til nedlasting av den, selv om jeg hadde fått den før via en invitasjon. Er den ikke public nå? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 For oss som har WLM 8.0 BETA er det enklere. Der kan en dele filer, og det er t.o.m integrert antivirus for å sjekke mottate filer. Jeg kan også anbefale dere å sette dere opp på listen til MSDN-nyhetsbrev. Der fikk jeg en link til nedlasting av den, selv om jeg hadde fått den før via en invitasjon. Er den ikke public nå? 6041301[/snapback] tydligvis ikke enda. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 http://www.softpedia.com/get/Internet/Chat...ssenger-8.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå