Nemesis86 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg så nettopp denne siden på nettet. Se her Spørsmålet er, hvilke 5 låter ville du spillt? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Eagles - Hotel california Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine Prince - Purple Rain The Archies - Sugar Sugar Freedy Mercury - Living On My Own Endret 1. mai 2006 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Beatles - Hey Jude Big Bang - Girl In Oslo Bruce Springsteen - Streets Of Philadelphia Dire Straits - Money For Nothing Michael Jackson - Bad Lenke til kommentar
si_men Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Metallica - Sweet Amber T.I. - What you know Redman & Methodman - Tear it off Ying 'n Yang Twins - To da window, To da wall Metallica - Ain't my bitch EDIT: Zeph hadde rett, jeg bomma visst på denne her, men jeg orker ikke å fikse på det Bare overse denne posten dere Endret 1. mai 2006 av si_men Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Vanskelig å nevne bare fem, men for øyeblikket tror jeg det må bli de følgende: Bobby Bare - Daddy What If Fortrinnsvis liveversjonen. En nydelig køntrilåt som Bobby Bare spilte inn i 1973 med sin da fem år gamle sønn, Bobby Bare jr. Tom Waits - Ol' 55 Jeg har ikke spesielt stor sans for Tom Waits' whiskystemme, men denne er fra før den tid. Eagles' versjon er kan hende mer kjent, men originalen er bedre. Warren Zevon - Back in the High Life Again Denne er på min topp-5-liste over coverlåter. En fantastisk tolkning av en middelmådig låt. The Rolling Stones - Sparks Will Fly Kanskje den beste låten fra det undervurderte albumet Voodoo Lounge. Rock 'n' roll i typisk Stones-stil. James Brown - Get Up (I Feel Like Being A) Sex Machine Det blir ikke mer «funky» enn dette. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Metallica - Sweet AmberT.I. - What you know Redman & Methodman - Tear it off Ying 'n Yang Twins - To da window, To da wall Metallica - Ain't my bitch 6024835[/snapback] Skulle det ikkje være frå lista hans? Dårlig med Metallica der. Lenke til kommentar
si_men Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Metallica - Sweet AmberT.I. - What you know Redman & Methodman - Tear it off Ying 'n Yang Twins - To da window, To da wall Metallica - Ain't my bitch 6024835[/snapback] Skulle det ikkje være frå lista hans? Dårlig med Metallica der. 6024873[/snapback] Opps Missforsto jeg *rødmer* Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Skulle det ikkje være frå lista hans?6024873[/snapback] Velg dine fem favorittsanger fra RadioAdressas musikkbase eller legg ved MP3 på andre sanger, og send meg din liste! (Min utheving.) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Skulle det ikkje være frå lista hans?6024873[/snapback] Velg dine fem favorittsanger fra RadioAdressas musikkbase eller legg ved MP3 på andre sanger, og send meg din liste! (Min utheving.) 6025058[/snapback] Sjå der ja, sorry, my bad. Lage ny liste eg då 1. Tool - The Pot 2. Dream Theater - VI. Solitary Shell 3. System Of A Down - Holy Mountains 4. Megadeth - The Scorpion 5. Metallica - Mama Said Tenke seg til så mykje god musikk på radioen på ein gang Endret 1. mai 2006 av zeph Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Dark Tranquility - Auctioned Iced Earth - Watching Over Me Shaaman - Innocence Dream Theater - Space Dye Vest Iron Maiden - Journeyman grusomt vanskelig å skulle plukke ut fem fra en vanvittig haug med favoritter Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Svein Strugstad jo! Jeg fikk forresten spilt en sang på "Lista mi" for ikke så lenge siden da listeinnehaveren hadde ytterst dårlig fantasi. Jeg valgte å spille Blue Oyster Cult - (Don't Fear) The Reaper. Lista mi: 1. Dum Dum Boys - Stjernesludd 2. Dave Matthews Band - Dreamgirl 3. Slipknot - Vermillion pt II 4. Jonas Fjeld - Engler i Sneen 5. Blue Oyster Cult - (Don't Fear) The Reaper (denne gangen den akustiske versjonen ) Lenke til kommentar
Nemesis86 Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 5. Blue Oyster Cult - (Don't Fear) The Reaper 6025837[/snapback] Dette er ei nydelig låt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ja, den er helt fantastisk. Svein likte forresten lista di PelsJakob. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg holder meg til radiovennlige låter: Bob Dylan - Hurricane Johnny Cash - Folsom Prison Blues Lynyrd Skynyrd - Call Me The Breeze Dire Straits - Heavy Fuel Willie Nelson - Mammas Don't Let Your Babies Grow up to be Cowboys Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 The Archies - sugar sugar Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Dette klassifiseres som en ren telletråd og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg