Gå til innhold

GAMING pc til 10.000

Anbefalte innlegg

Hmmm ser andre poster bærbar til rundt 10-12k

men jeg har litt andre spesifikasjoner, batteritid\støy\størrelse har minimalt å si og jeg er egentlig bare etter ytelse, noen som kan hjelpe?

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg synest at denne er et godt kjøp: Asus A6Ja 11714 kr

PSData har også et bra tilbud nå.

Hilsen,

efikkan.

6024498[/snapback]

Dell 6400. Svært mye for pengene! Tilbudet går ut kl 24.

6024557[/snapback]

Dell har alltid tilbud...

6025013[/snapback]

Sant det!! "Tilbud" faktisk.

Bestilte foresten Inspirion 6400 og håper derved at jeg blir positivt overrasket angående skjermkort og skjerm spesielt. x1400 holder nok greit for Source med 1024x768 oppløsning. Source og eldre spill er det som spilles hos meg derfor måtte jeg bare ha den Dellen. Men som tidligere sagt i denne tråden hvis man har planer om å spille de nyeste spillene og spill som kommer senere bør man velge x1600. satser på at x1400 holder for meg. er ikke veldig kravstor!

Endret av Torland
Lenke til kommentar

Er det Mobile processor på Asus A6Ja? la merke til at det bare står "core duo" og ikke "M".

Edit: Hvis det har seg slik at det ikke er M, hvordan er det da med varmeutvikling og bruk av energi på core duo iforhold til M?

på forhånd takk

Endret av nitram123
Lenke til kommentar
Hmmm ser andre poster bærbar til rundt 10-12k

men jeg har litt andre spesifikasjoner, batteritid\støy\størrelse har minimalt å si og jeg er egentlig bare etter ytelse, noen som kan hjelpe?

på forhånd takk :)

6024476[/snapback]

Om du er heldig og finner en Coop butikk med flere igjen av cybercom-pcen så ville jeg anbefalt den, den har bedre skjermkort enn dell 6400 og koster bare 6000,- :)

Lenke til kommentar
Er det Mobile processor på Asus A6Ja? la merke til at det bare står "core duo" og ikke "M".

Edit: Hvis det har seg slik at det ikke er M, hvordan er det da med varmeutvikling og bruk av energi på core duo iforhold til M?

på forhånd takk

6027715[/snapback]

Core Duo og Core Solo er de nye Pentium M.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...