Gå til innhold

Får ikke pakket ut filene med winrar.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan du forklare det litt bedre ?

6025478[/snapback]

hold venstre muse knapp nede og drå deretter den over dem filene du skal ekstrakte.

slipp knappen hold markøren over dem markerte rar filene høyre klikk får valget ekstrakt alle filen inn i samme mappe. eller ekstrakt in i en foreslåt mappe med navn.

disse valgene får jeg ved bruk av winnrar.

så får du spørsmål ettervert om du skal overskrive eksisterende fil svar ja til alle.

når alt er ferdig så skall du ha fått en komplett fil.

her står alt i vedleget

• 3 uker senere...

Hvis du gidder så kan du prøve 7-zip (www.7-zip.org). Jeg er rimelig sikker på at 7-zip enten vil pakke ut alt uten problemer (du velger da å pakke ut .rar fila, trenger ikke merke alle filene), eller så får du opp en melding som sier at arkivet er skadet. Det virker jo som om winrar oppfører seg litt rart hos deg.

Lenge siden jeg har holdt på å pakka ut r01 osv filer nå, men jeg mener at du trenger bare å høyreklikke på den r01 fila og "Exctract Files" så får du opp et vindu. Den viser deg hva mappen kommer til å hete og hvor den legges hen. Trykk "Ok" der. Da SKAL alt gå som planglagt hvis du har alle de andre filene i samma mappa.

Da blir mappa laga og de ekstrakta filene skal ligge der.

du ska`kke trenge å bruke 7-zip for å pakke dem ut. WinRAR er mer enn bra nok til den jobben. Bruker bare WinRAR selv. Har brukt det veldig lenge. Den støtter jo så mange filformater.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...