kimare Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Har vært en liten tur i Vilnius og tenkte jeg skulle dele noen av bildene med dere. Her er det første, jeg lover at det kommer flere etterhvert fra byen med 600.000 innbyggere og 55 kirker..... Det første bildet er fra Trakai en borg som ligger like utenfor Vilnius, litt uskarpt på selve borgen ellers er jeg fornøyd. Har jeg vært for hard med fargene? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Kanskje litt hard. Jeg får følelsen av at bildet er litt hardt komprimert også, men det vet jeg ingenting om. Skal vi se bort i fra tekniske detajler syns at dette er et pent bilde. Litt usikker på om jeg ser greinene som en naturlig "ramme" eller forstyrrende element. Stemningen er fin, og gir meg lyst til å se mer av samme motiv. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Greinene synes jeg er greie, men den kunstige rammen kunne vært smalere. Jeg ville også kuttet ut den postkortskriften. Det gjør bildet litt billig. Ut over det synes jeg bildet er veldig pent. Lenke til kommentar
jlw Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jag hade velat ha en tajtare komposition, men mindre negativt utrymme på vänster sida. Sen ser det ut som att linjerna på huset inte är raka. Distortion i objektuvet, eller någon som inte kan hålla kameran rakt? ;-) Eller så är det helt enkelt mina ögon som lurar mig, och i sin tur lurar dig. Annars är det ett jätte fint fotografi. Ser nästan ut som ett HDRI foto. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Greinene er fine som ramme rundt motivet. Men ville senket kamera en tanke samt flyttet litt mot høyre for en bedre komposisjon. Ellers fint. Enig i kommentarer ang ekstra ramma. Endret 2. mai 2006 av ragamuffin Lenke til kommentar
ttd Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Digital løkkeskrift i rammen gir meg frysninger nedover ryggen. Ellers virker det litt tett kuttet til høyre. Vil ha med enden av brua på høyre side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå