Howard_ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei, sitter med et nytt prosjekt her nå som jeg trenger litt hjelp til noen detaljer. Saken er den at jeg har et 5.1 headsett som jeg er veldig fornøyd med,men som ikke kan brukes med 5.1 spill på grunn av lavmål usb lydkort. Det jeg har tenkt er å lage en koblings boks som jeg kan bruke til å koble et internt lydkort til headsettet. Har tenkt meg en boks med 4 3,5mm stereo plug inn og en 15 pin d-sub ut til headsett. Det jeg lurer mest på er kanalen sub/center, er det en stereo plugg med f.eks venstre sub, høyre center? Ohm, hvordan forholder jeg meg til dette, disse høytalerne er ikke laget for å bli koblet rett i et internt lydkort. Setter pris på alle innspill, hvis dette innlegget passer bedre i et annet forum så kan jeg be en admin om å flytte det. Håvard PS! det er dette headsettet. Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Ingen som vet? Vil jeg kunne ødlegge høtalerene i headsettet ved å koble dem rett på lydkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå