Maroder_S Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hei, jeg har et ferskt system her, og kjører litt benchmarker og lignende. Men 3dmark2001 oppgir alltid etter endt test at jeg ikke har brukt default settings, enda jeg går inn og trykker på default før jeg kjører testen. Jeg har en Radeon 8500, og OS Windows XP Pro. Noen andre som har lignende problem? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Jeg hadde samme "problemet" med et GF2 kort. Er det ikke fordi kortet ditt ikke klarer å kjøre alle testene. Vet at mitt kort ikke kjørte Nature-testen... Når jeg byttet til GF4 som kan kjøre Nature-testen (spilltest nr. 4) sa den at testen ble kjørt med default instillinger... Tror det er det som gir utslaget, emn andre må gjerne rette meg hvis jeg tar feil. :wink: Mvh. Dings Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 så vidt jeg vet, kjører ikke de nye utgavene av 3dmark2001 noensinne på default settings. Lenke til kommentar
ThUnD3rM0rPh Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 radeon 8500 skal klare nature så det er ikke problemet. den fungerer ihverfall fint på mitt gammle 8500 Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2002 Ja, alt fungerer og vises korrekt. Det er bare det at den antyder at det ikke er kjørt på default, og det irriterer litt. Det er jo ikke noe stor sak :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå