ThyForsaken Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Er det noen som hvet hvor på nettet eller andre steder for den saks skyld hvor man kan finne en vokalist? Noen gode sider eller noe sånt? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Her finner du Bare til å lage en tråd. Lenke til kommentar
ThyForsaken Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 se der ja. takker bandet vårt holder til på www.thyforsaken.com for de som ville være inntresert i å titte Lenke til kommentar
aemil Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Du kan jo alltids høre litt rundt i nærmiljøet. Fant vokalisten i bandet vårt på den måten. Var en venn av en venn av gitaristen eller no sånt som kjente en som lette etter band. Slo på tråden, og etter et par øvinger ble han med. Endret 1. mai 2006 av AnR Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg fant meg band på http://www.myspace.com. Bare skrev at jeg var gitarist som lette etter band, og satte meg opp som gitarist i sånn nettverk-ting, og etter en stund fikk jeg melding fra noen som lette etter gitarist. Men jeg vet ikke hvordan det vil funke i Norge, myspace er kanskje ikke like utbredt der... Kanskje blink, evt darkdate hvis det er litt "mørkere" musikk. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Legge inn annonse i lokalavisa. "Søker vokalist". Det pleier å hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå