Elefantons1 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Har nettopp solgt min Zen Sleek fordi den var for stor og klumpete... Vil gjerne ha noe som er mindre av utseende og av "lommeokkupasjon";P 4GB er minimumskravet til plass... Tar imot alle anbefallinger med glede:) Lenke til kommentar
si_men Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Sony NW-A1000 6GB Her har du en Den skal visst være veldig bra, pluss at den har et fett design. Er heller ikke altfor stor. Det finnes en 20gb versjon også, hvis du trenger mer plass. Sony NW-A3000 20gb Endret 1. mai 2006 av si_men Lenke til kommentar
Elefantons1 Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Er sikkert fin den, men den er jo omtrent like stor som Sleek'n da, så da har vi egentlig ikke kommet noen vei i det heletatt;P Men dog, takk for anbefallingen:) Ser etter en litt mindre spiller, bare for å utheve det ytligere;) Lenke til kommentar
si_men Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Det er vanskelig og få tak i en mp3 spiller som er mindre en den der. Men du kan jo se på I-Pod Nano 4GB da. Den er ihvertfall mindre Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Vil si at iPod nano er mye bedre enn begge de to sony spillerne siden Nano har farge skjerm, mye bedre meny system, mindre taster og forholde seg til. Og den er mye mindre og den har også bedre lyd kvalitet. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Har du sett på Zen Micro spillerene? Får dem helt opp i 8gb størrelse, med fargeskjerm og bildevisning. De har bedre lyd enn ipod, koster mindre, er dog litt større enn nano, men mye mindre enn Sleek f.eks. Pris varierer fra 1400 opp til ca 2000 for de dyreste, sjekk her I tillegg slipper du rote med Apples horrible kundeservice, og du slipper at spilleren blir ripete og stygg etter noen uker. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hmm. Har sett dem, har prøvd dem. Konklusjon. Liker dem ikke;) Liker ikke lydbildet i dem. Liker ikke meny systemet heller. Men dette her er jo selvfølgelig mye smak og behag. Lenke til kommentar
Elefantons1 Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Ok, så bare på dybden på sony'n jeg...Er ikke den kronglete og bruke også? Men iPod'en blir kanskje beste alternativet... Positive/negative erfaringer? Lenke til kommentar
si_men Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Har ingen personelig erfaring med nano, men den får fort riper på skjerm og bakpå neida, den er en helt vanlig I-Pod mp3 spiller, altså SUPER (men personlig ville jeg ikke hatt noen av de mp3-spillerne du er interisert i...) Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ipod nano er nesten crepy å holde i handa, du føler nesen at du knekker den...Drit tynn.. Lenke til kommentar
Elefantons1 Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Hva med iPod 5. generasjon... Den er jo ca. like stor i bredde og høyde, men er mye tynnere... Letter å ha i lomma foreksempel:P Men trenger jeg all den plassen? Jeg må jo ikke ha all musikken min i spiller'n på en gang Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Hvis du først vurderer iPod Video (5. genereasjon), burde du absolutt titte på Creative Zen Vision:M. Det er en bedre spiller enn iPod etter min mening. Edit: Hvis du først har 30 gb til rådighet, kan du jo ha all musikken din i spilleren. Da har du alltid det du vil høre på for hånden. Med Vision:M kan du se video uten problemer også. Overføringen der er en lek i forhold til på iPod... Pris, størrelse og bruksområde er alt som begrenser deg... Endret 2. mai 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
Wolfsbane68 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ipod nano er nesten crepy å holde i handa, du føler nesen at du knekker den...Drit tynn.. 6029690[/snapback] Put a rubber sports sleeve on it. Makes it slightly thicker and much better to hold on to. Will also protect from scratches and rips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå