Gå til innhold

Grafikk kort problem ?

Anbefalte innlegg

Jeg har et G-Forze 6800 GT

I de fleste av de spill jeg spiller som "duger", skjer det at Folk eller omgivelser blir omgitt av "striper". ( Se Vedlegg )

Et Eksempel er på BF2, der kommer det som oftest streker ut av folk som jeg spiller mot på nett, eller boter.

På Toca Race Driver 4, er det omgivelser som blir til striper så jeg ikke ser hvor jeg skal kjøre.

Dette sjer på flere spill av samme type ( FEAR Condemned )

Er det noen som har hatt det samme problemet og vet hva man skal gjøre ?

Eller er det noen som vet hva som kan være galt ?

post-82653-1146513340_thumb.jpg

post-82653-1146513360_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har du prøvd ulike drivere til skjermkortet? Er det varmt?

Hilsen,

efikkan.

6024141[/snapback]

Skjermkortet har helt fin temperatur :)

Prøvd og oppdatere og teste forskjellige drivere :S

Men ingenting ser ut til og funke.

Lenke til kommentar

Dette ser ut som texture rendering bugs. Det kan være skjermkortet, men er mest sannsynlig drivere. Jeg ser du har prøvd ulike drivere, men har du prøvd å fjerne alt med Driver Cleaner først? Sjekket DirectX med dxdiag? Har du testet deg fram med ulike innstillinger under avanserte innstillinger i kontrollpanelet-display (inkludert velg "view advanced settings" under taben som har navnet på skjermkortet ditt). Mye å teste her.

Du finner en del informasjon om slike game bugs brutt ned på kort/spill i Digit Lifes månedlige rapporter, scroll ned til 3Digests seksjonen her:

http://www.digit-life.com/video.html

Hver månedsrapport har en link til Artifacts rapporter helt sist. Sjekk ulike rapporter, se f.eks. Fear og Enclave i mars-rapporten 2006 og Painkiller i desember 2004 rapporten

Endret av substeve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...