Iris_L Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Er det noen som vet om et gratis animasjons program? Det kan gerne være en trial versjon. Men ikke jasc. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Er det ingen som vet om et? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 flash, pivot, bare bruk google på disse så finner du trial. men er det 3d eller 2d du er ut etter? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 2d går jeg ut i fra. Noe av det samme som jasc animation shop. Har brukt opp den trialen. Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Skaff deg pivot, det er brukervennlig og greit.. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Skaff deg pivot, det er brukervennlig og greit.. 6085283[/snapback] Har gjort det, men det var visst få som syntes at animasjonene mine var noe å se på.. Inkludert deg tror jeg.. Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Skaff deg pivot, det er brukervennlig og greit.. 6085283[/snapback] Har gjort det, men det var visst få som syntes at animasjonene mine var noe å se på.. Inkludert deg tror jeg.. 6088737[/snapback] Det var nok spammingen jeg ikke likte.. Pivet er bra når man kan det, for nybegynnere er det litt Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Okey. da så.. Jeg er ikke flink til noenting egentlig så jeg burde vel egentlig ikke oppholde meg her engang. Nå er ikke selvtilitten min så høy heller og jeg vet at de fleste av dere har høye krav, så det er vel min feil. Kanskje jeg bare skulle droppet hele diskusjon.no Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Ikke ta folk her så seriøst; det finnes ingen verdensmestere på forumet, selv om det er en del folk som liker å tro det... Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 jeg er ikke så flink med animasjoner. se bare tråden om flash. (uff) men den beste måten å lære på er å gjøre det. Alle får negativ kritikk her, men det folk burde gi er konstruktiv kritikk. og det gjør faktisk mesteparten. og som medi8or sier, ingen her er verdensmestere, men noen har betydelig mer erfaring enn andre. De fleste flinke gir faktisk bort tips og linker til tutorials (ja, mange bruker de). Husk øvelse gjør mester. ikke dropp diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå