Gå til innhold

Beste filmkarakter, nå fra filmens verden


L@sse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er nye regler lagt til (står i første post):

 

NYE REGLER:

- En person kan maks sende inn ett forslag.

- Hvis antall forslag overstiger 30, vil det bli delt inn i to poller, hvor de 3-5 beste går til finale.

- Vi tar inn forslag fram til 18:00 den 4. mai 2006, altså til torsdag.

 

EDIT: Hvis en bruker allerede har sendt inn forslag, og lar være å sende inn et nytt, vil det forslaget som står først i posten brukes som vedkommenes bidrag.

Endret av L@sse
Lenke til kommentar
Er det enda ingen som har nominert Gandalf enda? Eller noen andre karakterer fra Ringenes Herre? Hva er dette for noe tull folkens? Jeg har allerede nominert en person, derfor ber jeg noen andre tenke seg bedre om før de gjør sitt endelige valg!

6028497[/snapback]

Det er kanskje fordi ingen i Ringenes Herre-filmene som fortjener å bli nominert til 'Beste filmkarakter' - Noe jeg er helt enig i. Ingen som utmerker seg noe spesielt der.

Lenke til kommentar
Er det enda ingen som har nominert Gandalf enda? Eller noen andre karakterer fra Ringenes Herre? Hva er dette for noe tull folkens? Jeg har allerede nominert en person, derfor ber jeg noen andre tenke seg bedre om før de gjør sitt endelige valg!

6028497[/snapback]

Det er kanskje fordi ingen i Ringenes Herre-filmene som fortjener å bli nominert til 'Beste filmkarakter' - Noe jeg er helt enig i. Ingen som utmerker seg noe spesielt der.

6028561[/snapback]

FY! :realmad:

Andy Serkis gjorde en helteinnsats i skapelsen av Gollum

 

EDIT: har redigert 1ste posten min med hensyn til mitt bidrag :)

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Er det enda ingen som har nominert Gandalf enda? Eller noen andre karakterer fra Ringenes Herre? Hva er dette for noe tull folkens? Jeg har allerede nominert en person, derfor ber jeg noen andre tenke seg bedre om før de gjør sitt endelige valg!

6028497[/snapback]

Ikke akkurat de mest interessante karakterene, de ringfolka. Det finnes en del karakterer fra en del filmer som ikke er blitt nominerte, og det er ikke uten grunn. Å sammenligne Gandalf med Travis Bickle eller Alex de Large blir bare morsomt.

 

edit: Jeg nominerer forresten Truman som min stemme.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Nicholas Cage (Lord of War, Face off, The Rock osv)

6028887[/snapback]

Han er en skuespiller, det er ikke det tråden spør etter.

6029393[/snapback]

 

 

Jackie Chan (Drøss med filmar)

6029439[/snapback]

 

Jackie Chan er også en skuespiller, in case you didn't know.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...