NightKeeper Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Trådstarter, ta bort Blondie (Il Brutto, Il Bueno Il Cattivo) Den er allerede på lista under filmens amerikanske navn. The Good the Bad and the Ugly Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Nå er nye regler lagt til (står i første post): NYE REGLER: - En person kan maks sende inn ett forslag. - Hvis antall forslag overstiger 30, vil det bli delt inn i to poller, hvor de 3-5 beste går til finale. - Vi tar inn forslag fram til 18:00 den 4. mai 2006, altså til torsdag. EDIT: Hvis en bruker allerede har sendt inn forslag, og lar være å sende inn et nytt, vil det forslaget som står først i posten brukes som vedkommenes bidrag. Endret 2. mai 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg har gitt mitt ene forslag Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 NYE REGLER:- En person kan maks sende inn ett forslag Okok, da får jeg gå for Robert De Niros rolle i Taxi Driver: Travis Bickle Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Er det enda ingen som har nominert Gandalf enda? Eller noen andre karakterer fra Ringenes Herre? Hva er dette for noe tull folkens? Jeg har allerede nominert en person, derfor ber jeg noen andre tenke seg bedre om før de gjør sitt endelige valg! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Mitt ene forslag: Will Hunting (Good Will hunting (1997)) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Er det enda ingen som har nominert Gandalf enda? Eller noen andre karakterer fra Ringenes Herre? Hva er dette for noe tull folkens? Jeg har allerede nominert en person, derfor ber jeg noen andre tenke seg bedre om før de gjør sitt endelige valg! 6028497[/snapback] Det er kanskje fordi ingen i Ringenes Herre-filmene som fortjener å bli nominert til 'Beste filmkarakter' - Noe jeg er helt enig i. Ingen som utmerker seg noe spesielt der. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Er det enda ingen som har nominert Gandalf enda? Eller noen andre karakterer fra Ringenes Herre? Hva er dette for noe tull folkens? Jeg har allerede nominert en person, derfor ber jeg noen andre tenke seg bedre om før de gjør sitt endelige valg! 6028497[/snapback] Det er kanskje fordi ingen i Ringenes Herre-filmene som fortjener å bli nominert til 'Beste filmkarakter' - Noe jeg er helt enig i. Ingen som utmerker seg noe spesielt der. 6028561[/snapback] FY! Andy Serkis gjorde en helteinnsats i skapelsen av Gollum EDIT: har redigert 1ste posten min med hensyn til mitt bidrag Endret 2. mai 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Er det enda ingen som har nominert Gandalf enda? Eller noen andre karakterer fra Ringenes Herre? Hva er dette for noe tull folkens? Jeg har allerede nominert en person, derfor ber jeg noen andre tenke seg bedre om før de gjør sitt endelige valg! 6028497[/snapback] Ikke akkurat de mest interessante karakterene, de ringfolka. Det finnes en del karakterer fra en del filmer som ikke er blitt nominerte, og det er ikke uten grunn. Å sammenligne Gandalf med Travis Bickle eller Alex de Large blir bare morsomt. edit: Jeg nominerer forresten Truman som min stemme. Endret 2. mai 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Mitt forslag: John Malkovich (Being John Malkovich) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Legg til min da; Al Pacino - Michael Corleone - The Godfather Trilogy. Lenke til kommentar
LarsWilli Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Nicholas Cage (Lord of War, Face off, The Rock osv) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ser at han er nevnt, men: ASH! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg står ved mitt Tony Montana-forslag. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Nicholas Cage (Lord of War, Face off, The Rock osv) 6028887[/snapback] Han er en skuespiller, det er ikke det tråden spør etter. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Nicholas Cage (Lord of War, Face off, The Rock osv) 6028887[/snapback] Han er en skuespiller, det er ikke det tråden spør etter. 6029393[/snapback] Jackie Chan (Drøss med filmar) 6029439[/snapback] Jackie Chan er også en skuespiller, in case you didn't know. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Siden reglene ble forandret, så er mitt ene forslag Ash fra Evil Dead. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg