Dotten Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Christopher Reeve/Supermann (Edit; Da blir han min ene kandidat ) (Ja den måtte komme fra meg ja) Jack Nicholson som Joker i Batman Jack Nicholson som Jack Torrance (The Shining) Endret 2. mai 2006 av Dotten Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hva med : William Wallace (Braveheart? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Fem gode: John Malkovich (Being John Malkovich) Edward D. Wood Jr. (Ed Wood) Tyler Durden (Fight Club) Guido Anselmi (8 1/2) Alexander de Large (A Clockwork Orange) Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Om trådstarter ønsker poll så bare ta kontakt med en moderator. Maks som kan legges til er 51, så trådstarter får velge ut den endelige listen om poll er ønsket Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Doc Holiday - Val Kilmer (Tombstone) Roy Batty - Rutger Hauer (Blade Runner) Annie Wilkes - Kathy Bates (Misery) Lionel Cosgrove - Timothy Balme (Braindead) Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 John J. Rambo (Rambo) Er vel også nevneverdige. 6024991[/snapback] Serriøst ment? Mannen har knapt to ansikter. Fred Fenster - The Usual Suspects Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Harrison Ford som Rick Decard i Blade Runner. Endret 1. mai 2006 av Iceman™ Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Dette var vanskelig å svare på kommando. Er det en jeg tenker på med en gang, er det selvfølgelig Ace Ventura. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 The Man with No Name - Clint Eastwood (The Good, the Bad and the Ugly etc.) Patrick Bateman - Christian Bale (American Psycho) Alexande de Large - Malcolm McDowell (A Clockwork Orange) Tyler Durden - Brad Pit (Fight Club) Sgt. Hartman - R. Lee Ermey (Full Metal Jacket) Sailor - Nicolas Cage (Wild at Heart) Insp. Harry Callahan Clint Eastwood (Dirty Harry etc.) Donnie Darko - Jake Gyllenhaal (Donnie Darko) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) De barskeste: Indiana Jones Jack Bauer (i den kommende 24-filmen) James Bond (Connery, selvsagt) Ash Dirty Harry Mine personlige favoritter: Ricky Fitts Mr. Bob Harris Joel Barish Quiz Kid Donnie Smith De mest interessante, dynamiske og perfekt spilte: Alex de Large Jack Torrance Hal 9000 (innblikket fra boken påvirket nok denne, da det ikke kommer like godt frem i filmen) Gny. Sgt. Hartman (4 på rad, det var noe med Kubrick, jeg følte alltid at karakterene var levende mennesker som han klarte å fange på film. Jeg så aldri Nicholsen, jeg så kun Torrance, f eks) Cal Trask Hvis jeg må velge én (forbered dere på et potensielt sjokk): Truman Burbank Endret 1. mai 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Bobby Peru - Willem Dafoe - Wild at Heart Lieutenant Colonel Bill Kilgore - Robert Duvall - Apocalypse Now Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Bruce Campbell - Ash (Evil Dead) Angelina Jolie - Lisa Rowe (Girl, Interrupted) John Cleese - Tim the Enchanter (Monty Python and the Holy Grail) Bela Lugosi - Count Dracula (Dracula (1931)) Max Schreck - Graf Orlok (Nosferatu (1922)) Clint Eastwood - Blondie (Il Buono, il brutto, il cattivo) Charlton Heston - George Taylor (Planet of the Apes (1968)) Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Selma (Björk, Dancer in the dark) Dama gikk så til de grader opp i rollene at hun vistnok måtte ha psykologhjelp. Djevelen (Al Pacino, Devils advocate) - I have so many names. - Such as Satan? - Call me Dad. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Da var det kommet inn 79 bidrag. Som Dotten skrev, så kan maks 51 få være med. Med mindre noen trekker noen av sine bidrag, så vil jeg ta ut de som dessverre ikke får bli med videre til pollen. Nå skal jeg dra og trene, lager den endelige lista med 51 karakterer når jeg kommer tilbake Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Kan man ikke opprette to polls? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Det vil sikkert Dotten svare deg på nå Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Kan gjerne opprette to tråder med "Delfinaler". Da får isåfall trådstarter velge gruppene. De som da "går videre" får gå til en slag semifinale hvor så f.eks de 5 beste går til finale. Bare et forslag, får være opp til trådstarter. Jeg blir bare lakeien hans i den sammenheng Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Vi kan bare få alle til å velge én person, vel? NightKeepers 13 innlegg gjør at 13 medlemmer ikke får sine utvalgte med i pollen, da synes jeg det er mer rettferdig at man tar den første i hvert innlegg (evt den andre hvis den første er allerede med). Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 jeg har mine tvil om at dette forslaget går til topps, men jeg synes han fortjener å være med for denne rolla. Riddick (Pitch Black) Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 John J. Rambo (Rambo) Er vel også nevneverdige. 6024991[/snapback] Serriøst ment? Mannen har knapt to ansikter. 6025286[/snapback] Rambo er Gud. Se han er lei seg på slutten av enern. Men Blondie -TGTBATU er enda bedre;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg