L@sse Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Med inspirasjon fra tråden Beste tv-karakterer fra tv-seriens verden, har jeg nå laga samme type tråd, bare med filmkarakterer. Etter hvert vil kanskje en og annen hyggelig moderator sette opp en poll Man trenger ikke nevne totalt ukjente biroller, men karakterer med hovedrollen i filmen. Og ikke nevn for mange karakterer. NYE REGLER: - En person kan maks sende inn ett forslag. - Hvis antall forslag overstiger 30, vil det bli delt inn i to poller, hvor de 3-5 beste går til finale. - Vi tar inn forslag fram til 18:00 den 4. mai 2006, altså til torsdag. - Hvis en bruker allerede har sendt inn forslag, og lar være å sende inn et nytt, vil det forslaget som står først i posten brukes som vedkommenes bidrag. Bidrag hittil: Correct me if I'm wrong Lasse - Jack Torrance (The Shining) _Julenissen_ - Ashley 'Ash' J. Williams (Evil Dead) Goz - Mathilda (Leon) eberland - John McClane (Die Hard) h3nrik - Scar (Lion King) agasøster - William Wallace (Braveheart) dub - Fred Fenster (The Usual Suspects) Iceman™ - Rick Decard (Blade Runner) Spirre - Riddick (Pitch Black) xkharonx - Bub (Day of the Dead) Bruckiania - Travis Bickle (Taxi Driver) Deathie - Ace Ventura (Ace Ventura: Pet Detective) EDB - Will Hunting (Good Will Hunting) fredrikrb - Tony Montana (Scarface) NightKeeper - Michael Corleone (The Godfather Trilogy) Papillon - John Malkovich (Being John Malkovich) SteffyBoy - Truman Burbank (The Truman Show) JacEr - James Bond (spilt av Sean Connery)(i en haug med Bond-filmer) Tomat-Ulf - Andy Kaufman (Man on the Moon) SoloX - Mr. Blonde (Reservoir Dogs) kfz - "Apekatten" (Braindead) siriofstad - Patrick Bateman (American Psycho) LarsP - Torgo (Manos: The Hands of Fate) cun - Slakteren (Alene mot alt) gaute/NeO^^ - Melvin Udall (As good as it gets) wh1te - Tyler Durden (Fight Club) Øyh - Blondie (The Good, the Bad and the Ugly) Findus - Dennis Cleg (Spider) Captain Charisma - Kakihara (Ichi The Killer) ErlendRU - Derek Vinyard (American History X) sep - Alexander de Large (A Clockwork Orange) dominizer - Captain Jack Sparrow (Pirates of the Caribbean) brd - Bruce Nolan (Bruce Almighty) Kebab GUD - Jean-Luc Picard (Star Trek: First Contact) Dotten - Superman/Clark Kent (Superman) Dr.Gonzo - Bobby Peru (Wild at Heart) Skurupu - Lisa Rowe (Girl, Interrupted) dostojevski - Selma (Dancer in the dark) Endret 4. mai 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Tyler Durden (Fight Club) Patrick Bateman (American Psycho) Vincent Vega (Pulp Fiction) Mr. Blonde (Reservoir Dogs) Disse står i rangert rekkefølge. Endret 1. mai 2006 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Al Pacino (The Godfather Trilogy) Endret 2. mai 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Tyler DurdenPatrick Bateman Vincent Vega Mr. Blonde (Victor Vega) Disse står i rangert rekkefølge. 6023729[/snapback] Du gidder ikke sette film i parentes, eller? Vet bare Tyler Durden. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Tyler DurdenPatrick Bateman Vincent Vega Mr. Blonde (Victor Vega) Disse står i rangert rekkefølge. 6023729[/snapback] Du gidder ikke sette film i parentes, eller? Vet bare Tyler Durden. 6023742[/snapback] Fight Club American Psycho Pulp Fiction Reservoir Dogs Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Mathilda (Leon) Imo den desidert beste karakteren i filmen. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Mathilda (Leon) Imo den desidert beste karakteren i filmen. 6023811[/snapback] Syns både Leon, Stansfield og Mathilda er sinnsykt bra i den filmen Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Ikke i prioritert rekkefølge: Sean Connery som James Bond i en haug med Bond-filmer (han MÅ være med) Michael Caine som Charlie Croker i The Italian Job Monica Bellucci som Malena Scordia i Malèna Milla Jovovich som Leeloo Minai Lekarariba-Laminai-Tchai Ekbat De Sebat i The 5th Element Jon Heder som Napoleon Dynamite i Napoleon Dynamite Russel Crowe som Hando i Romper Stomper Micheal Keaton som Bruce Wayne i Batman Rutger Hauer som Roy Batty i Blade Runner Harrison Ford som Indiana Jones og Han Solo (dere vet hvilke filmer) EDIT: I og med at det er kommet nye regler ønsker jeg at øverste skuespiller gjelder som mitt bidrag. Hvis den allerede er med, står de tre neste i prioritert rekkefølge. *dusteregler* Endret 2. mai 2006 av JacEr Lenke til kommentar
EDB Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Will Hunting (Good Will Hunting) Mickey O'Neil (Snatch) Lenke til kommentar
eberland Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 John McClane i Die Hard -> ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar
nullpeiling Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Dumbo (Dumbo) Ohmar Sharif (Doctor Zhivago) Øyvin Bang Berven (som Morgan i Hotel St. Pauli) Lenke til kommentar
Toset Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) - Captain Jack Sparrow (Pirates of the Caribbean) - Sid (Istid, i Dagfinns skikkelse seff) - Maximus Decimus Meridius (Gladiator) Edit: skikkelse, ikke skillelse... Endret 1. mai 2006 av dominizer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Tyler Durden (Fight Club)Patrick Bateman (American Psycho) Vincent Vega (Pulp Fiction) Mr. Blonde (Reservoir Dogs) Disse står i rangert rekkefølge. 6023729[/snapback] Konge-liste, uten tvil. En annen av Brad Pitt, Mickey O'Neil i Snatch. Synes hele personen er utrolig kul. EDIT: var allerede nevnt. Urutinert. EDIT2: Holy shit, hvordan kunne jeg glemme. Tony Montana! Endret 1. mai 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 De jeg umidelbart kom på: Marv - Sin City Jeffrey The Dude Lebowski - The Big Lebowski Elmwood Blues - The Blues Brothers Jake Blues - The Blues Brothers Travis Bickle - Taxi Driver Lenke til kommentar
EDB Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 John J. Rambo (Rambo) Thomas Anderson/Neo (The Matrix) Er vel også nevneverdige. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 jeg føler at folk vil tro at jeg er ensporet etter alt jeg har postet i denne delen de siste dagene .. men ok -Jean-Luc Picard (Star Trek: First Contact) alle som har sett nettop DEN filmen skjønner valget -Jayne (Serenity) har du ikke sett filmen eller serien skjønner du ikke:P Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Blir vel vanskelig bedre enn: Bruce Campbells 'Ash' fra Evil Dead Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Thomas Anderson/Neo (The Matrix) 6024991[/snapback] Hadde du sagt Hugo Weaving (sp?) som Agent Smith hadde jeg vært enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg