ahpadt Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Vi tok dem 10 sekunder etter enrage en gang. Vondt vettu. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Vi er på Huhuran vi :/ fikk han til 9% igår, noen tips? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Vi er på Huhuran vi :/ fikk han til 9% igår, noen tips? 6025887[/snapback] Hmm.. hvordan fungerer tank rotationen deres? Det er vanskelig å holde en tank oppe med 5+ debuffs fra Huhuran Selv bruker vi tre tanks som roterer. Når en tank har fått 2-3 debuffs så slutter han å angripe helt til en annen tank har fått aggro. Hvordan healer dere? Selv bruker vi single targetting, altså alle healers for tildelt 1-2 targets og bruker macro for å heale dem. Dette går helt fint og vi mister aldri mer enn 2-3 suisidale folk Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Finn først 15 imba folk med masse NR. Etter det så assigner/tilder du hver enkelt av de sin egne healer, som spammer som det er ingen morgendag på 30% og ned. SMELL PÅ med dps fra 30 og ned også, ellers går healers oom. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Vi er på Huhuran vi :/ fikk han til 9% igår, noen tips? 6025887[/snapback] hvis dere er ally ta BOP på tanksa når de har fått nok stack med posion på deg.. ' vi bruker pally i blant de 15 første. og de går maks dps med NR gear Lenke til kommentar
JTR Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Alt du trenger er healers som ikke slacker, så lenge alle har sin target og MT har sw/etc klar så skal ingen dø. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Jau, ganske viktig med NR på huhuran, kjører selv full gimp med 209 unbuffed og nesten 4k hp. Tok huhuran sist igår og Druid'en som var assignet på meg rakk fint og dra noen crossheals Vi bruker også 3 tanks som roterer aggro på 3-4 dots. (vi sliter på Twin emps.) Om vi tanker med warriors så rundt 70-80 bruker de vanligvis dø, vi klarer desverre ikke outheale burst damagen han tar imot... vi skal dog forsøke med warlocks ikveld.) (www.guildvoodoo.com midlertidig side) Endret 2. mai 2006 av brutti Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jau, ganske viktig med NR på huhuran, kjører selv full gimp med 209 unbuffed og nesten 4k hp. Tok huhuran sist igår og Druid'en som var assignet på meg rakk fint og dra noen crossheals Vi bruker også 3 tanks som roterer aggro på 3-4 dots. (vi sliter på Twin emps.) Om vi tanker med warriors så rundt 70-80 bruker de vanligvis dø, vi klarer desverre ikke outheale burst damagen han tar imot... vi skal dog forsøke med warlocks ikveld.) (www.guildvoodoo.com midlertidig side) 6026257[/snapback] Først må de plasseres riktig - Om warrior står for langt fra vil han få masse shadowbolts på seg, noe som ikke er så veldig kos. Om han står helt inntil veggen med den ene empen oppå seg, vil han få færre shadowbolts og casterempen vil faktisk goe melee på han. Dermed er det lettere å verleve. Et must er at warrioren har improved shieldblock - og bruker shieldblock på envher cooldown, da blir dette encounteret en lek. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Deetee: Takker for tipsene, jeg så etter hvordan plasseringen var på dem igår og de sa faktisk bra ut etter hva du beskriver, når det kommer til imp. shieldblock så er jeg ikke sikker. Skal forhøre meg om det og forhåpentligvis respeccer de om dem ikke har det. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Twins nede for en stund siden. På C'tun nå men det virker som om den fighten er ganske enkel Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Vi skal ta C'Thun i kveld. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Vi skal ta C'Thun i kveld. 6027884[/snapback] thats a bold statement. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Jau, ganske viktig med NR på huhuran, kjører selv full gimp med 209 unbuffed og nesten 4k hp. Tok huhuran sist igår og Druid'en som var assignet på meg rakk fint og dra noen crossheals Vi bruker også 3 tanks som roterer aggro på 3-4 dots. (vi sliter på Twin emps.) Om vi tanker med warriors så rundt 70-80 bruker de vanligvis dø, vi klarer desverre ikke outheale burst damagen han tar imot... vi skal dog forsøke med warlocks ikveld.) (www.guildvoodoo.com midlertidig side) 6026257[/snapback] Først må de plasseres riktig - Om warrior står for langt fra vil han få masse shadowbolts på seg, noe som ikke er så veldig kos. Om han står helt inntil veggen med den ene empen oppå seg, vil han få færre shadowbolts og casterempen vil faktisk goe melee på han. Dermed er det lettere å verleve. Et must er at warrioren har improved shieldblock - og bruker shieldblock på envher cooldown, da blir dette encounteret en lek. 6026422[/snapback] hva er greia med imp shieldblock Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Ved shieldblock så kan ikke attacks mot warrioren bli chrusing, muligens også crit. Iallefall så vil ikke warrioren bli spiket ihjel Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 En jeg kjenner var litt uheldig å lp inn i rommet til eye of c'thun en gang. allt jeg kan si er at han blei "oneshotta" cthun_dmg.bmp Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Mulig jeg bommer helt her nå, men er det ikke folk som har blit hitta med typ 20 mill av c'thun? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Beste tryet ikveld var 41% Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Skaden begynner på 2 og dobler seg for hver gang strålen hopper. 2-4-8-16-32-64-128-256 osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå