_coldfusion_ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Finnes det noen rimelige løsninger for å få sendt lyd og bilde fra pc'en til tv'en? Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 http://www.dinside.no/php/art.php?id=110610 vet det fins en annen modell med wlan... kikk på pinnacles hjemmesider. har aldri prøvd de selv, men har hørt at du kan oppleve noe hakking til tider.. Er mange versjoner av liknende boxer. Dette er jo en gammel artikkel da.. tok bare den første e fant når e søkte.. Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 http://pinnaclesys.com/PublicSite/uk/Produ...+Showcenter.htm Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ikke glem xbox 360 med trådløs duppeditt bakpå, i kombinasjon med xp media center edition. Legg inn transcode 360 på pcn, så takler den alle formater også. Fungerer fantastisk her på huset! Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 hehe.. joa.. vet om den løsningen, men han spør da etter en rimelig løsning... vet ikke om noe som overfører trådløst stort rimligere enn mitt forslag.. Men er klar over at ditt forslag er bedre Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) KISS : Keep it simple stupid! Funker bra for min del. Edit:Leif Endret 1. mai 2006 av Howard_ Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Prøvde å sette opp en slik trådløs overfører hos min far, og kan ikke si jeg var særlig imponert over kvaliteten. Måtte riktignok gjennom en vegg, men returnerte hele skiten. Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Er du "heldig" med plasseringen av dem er de også veldig mottagelige for forstyrrelser fra dect telefoner og mikrobølgovner foreksempel.... (Ja, vet at WLAN også er det, men etter mine erfaringer har liknende overføringsenheter en større risk for påvirkning av perifere enheter..) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 chlas olson (eller hva det nå heter) har noen gode løsninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå