Henrik Salthe Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Kreativ markedsføring for Mission Impossible III førte til bombealarm i Los Angeles. Les mer Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Må si det er typisk eksempel på hvor langt går for å reklamere for en film, musikkboks på avisstativer er vel faktisk noe vi ikke ser hver dag.. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Må si det er typisk eksempel på hvor langt går for å reklamere for en film, musikkboks på avisstativer er vel faktisk noe vi ikke ser hver dag.. 6026180[/snapback] Vi bor nok i feil land, men selv "over there" er det vell neppe daglidags nei. Tror jeg hadde blitt rimelig irritert rimelig raskt om mission impossible-themet begynte å spilles hver gang jeg skulle kjøpe dagens avis. Lenke til kommentar
reds Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Amerikanerne har alltid vært og vil alltid være gærne.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg