Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var da voldsomt med prosesser da. Men ved første øyekast ser det ikke ut som om det er noen 'rare' der.

Tips: Skriv inn noen av dem du lurer litt på (en og en) i Google og du finner med en gang ut hva den enkelte prosessen gjør. Jeg ser du har noen messenger-addons som muligens er flinke til å spamme deg med reklame.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Process Name : Xfire

File Name : Xfire.exe

Description: Terratec DMXFire 1024 soundcard control panel

6023076[/snapback]

det er jo et spill program :p

hvordan får jeg prossesene til og IKKE opne seg når jeg slår på pcen? hater at alle MSN addonsa slår seg på av seg selv og at virus programma slår på seg selv!! det er utrulig iriterans

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Process Name : Xfire

File Name : Xfire.exe

Description: Terratec DMXFire 1024 soundcard control panel

6023076[/snapback]

det er jo et spill program :p

hvordan får jeg prossesene til og IKKE opne seg når jeg slår på pcen? hater at alle MSN addonsa slår seg på av seg selv og at virus programma slår på seg selv!! det er utrulig iriterans

6023112[/snapback]

Tror du kan laste ned noe som heter StartupFaster, der du kan velge forskjellige prog som skal starte opp.

Lenke til kommentar

ja, men jeg tørr ikke og bruke Sånt manuelt. jeg har prøvd før. og da klarte jeg og slå av "internett" som slår seg på :p så jeg hadde ikke internett, måtte formattere, kan noen lage en guide over hva jeg sakl slå aV?

Lenke til kommentar

ja, men jeg tørr ikke og bruke Sånt manuelt. jeg har prøvd før. og da klarte jeg og slå av "internett" som slår seg på :p så jeg hadde ikke internett, måtte formattere, kan noen lage en guide over hva jeg sakl slå aV?

Lenke til kommentar

6023169[/snapback]

Tror det skal være enkelt nok. Bare se først du :) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...