Kimelimm Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 jeg er ikke helt sikker på om det er her, så jeg prøver: er dette på lista mi Virus?? trenger seriøst hjelp Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Har du Terratec lydkort i boxen din ? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 det er en bærbar, men jeg vet ikke hva det er :S Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Process Name : Xfire File Name : Xfire.exe Description: Terratec DMXFire 1024 soundcard control panel Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Det var da voldsomt med prosesser da. Men ved første øyekast ser det ikke ut som om det er noen 'rare' der. Tips: Skriv inn noen av dem du lurer litt på (en og en) i Google og du finner med en gang ut hva den enkelte prosessen gjør. Jeg ser du har noen messenger-addons som muligens er flinke til å spamme deg med reklame. Endret 1. mai 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Det er kontroll panelet til Terratec lydkort. Dette trenger du ikke og la gå i oppstarten din. Finner mere info her. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Process Name : Xfire File Name : Xfire.exe Description: Terratec DMXFire 1024 soundcard control panel 6023076[/snapback] det er jo et spill program hvordan får jeg prossesene til og IKKE opne seg når jeg slår på pcen? hater at alle MSN addonsa slår seg på av seg selv og at virus programma slår på seg selv!! det er utrulig iriterans Endret 1. mai 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
quakie Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Process Name : Xfire File Name : Xfire.exe Description: Terratec DMXFire 1024 soundcard control panel 6023076[/snapback] det er jo et spill program hvordan får jeg prossesene til og IKKE opne seg når jeg slår på pcen? hater at alle MSN addonsa slår seg på av seg selv og at virus programma slår på seg selv!! det er utrulig iriterans 6023112[/snapback] Tror du kan laste ned noe som heter StartupFaster, der du kan velge forskjellige prog som skal starte opp. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 ja, men jeg tørr ikke og bruke Sånt manuelt. jeg har prøvd før. og da klarte jeg og slå av "internett" som slår seg på så jeg hadde ikke internett, måtte formattere, kan noen lage en guide over hva jeg sakl slå aV? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 ja, men jeg tørr ikke og bruke Sånt manuelt. jeg har prøvd før. og da klarte jeg og slå av "internett" som slår seg på så jeg hadde ikke internett, måtte formattere, kan noen lage en guide over hva jeg sakl slå aV? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 ja, men jeg tørr ikke og bruke Sånt manuelt. jeg har prøvd før. og da klarte jeg og slå av "internett" som slår seg på så jeg hadde ikke internett, måtte formattere, kan noen lage en guide over hva jeg sakl slå aV? 6023169[/snapback] Tror det skal være enkelt nok. Bare se først du . Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 i msconfig (som du starter ved å skrive msconfig i kjør) kan du bestemme hvilke programmer som skal starte Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) er det der trygt for og ikke ødelegge pcen? EDIT: takk jeg slo av alle jeg ikke trengte, jeg skylder deg en Endret 1. mai 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Stopper du feil prosess fra oppstarten kan det hende at maskinen ikke vil starte ordentlig opp. Men slå opp hver enkelt på nett før du kobler dem ut så er det jo problemfritt. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) ting som: svhost, nhc, fdm hkcmd, vsnpstd høres ikke snilt ut noen som kan se om det er virus? EDIT det er Svchost! Endret 1. mai 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 ting som: svhost, nhc, fdm hkcmd, vsnpstd høres ikke snilt ut noen som kan se om det er virus? 6023285[/snapback] Klarer du ikke å skrive inn svchost.exe i Google selv altså... Her; nå har jeg gjort det for deg: http://www.google.no/search?hl=no&q=svchost.exe&meta= Gjør det samme med de andre du lurer på. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 men jeg har jo 3 av alt sammen jo Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 In normal conditions multiple instances of Svchost.exe run at the same time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå