Knebba Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Skulle prøve å starte en xp-maskin i dag. men fikk opp meny for å velge sikkermodusene, valgte å starte i sikkermodus men fikk feilmelding: STOP: c0000221 Unkown Hard Error\SystemRoot\System32\ntdll.dll prøvde også å starte med siste fungerende innstillinger, men nei. kjørte også et diagnoseprogram for harddisker, men den fant ingen feil. Noen som vet hva som er galt, og forhåpentligvis hvordan jeg kan ordne det? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei! Prøv å legge inn den filen på nytt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 er ikke lett når jeg ikke får i gang maskinen en gang Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Se denne posten ang. utpakking av filer fra Windows-CD'en vha Recovery Console. (Jeg søkte etter hal.dll på forumet, men får opp 0 treff enda jeg har svart på dette mange ganger...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå