Gå til innhold

EA mener at jeg ikke har 12 kills IAR heli


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noob selv. Du som liksom skal være klanens flypilot har færre flytimer enn meg i FLY? :tease:

 

EDIT: Jeg så at jeg ikke hadde veteran heli fordi jeg ikk hadde fått den?

EDIT2: Jeg så at jeg manglet 12 kills fordi de ikke var huket av på bf2s når jeg hoovret over helicombat badgen med musa.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Noob selv. Du som liksom skal være klanens flypilot har færre flytimer enn meg i FLY? :tease:

 

EDIT: Jeg så at jeg ikke hadde veteran heli fordi jeg ikk hadde fått den?

EDIT2: Jeg så at jeg manglet 12 kills fordi de ikke var huket av på bf2s når jeg hoovret over helicombat badgen med musa.

6024196[/snapback]

Nå har du kanskje spilt ranked litt mer enn meg? Føler meg også ganske sikker på at det totale antall timer jeg har i fly er noe høyere enn ditt.

Lenke til kommentar
What about it? Jeg gir fakk i badges, ribbons og medaljer. KDR teller.

6025268[/snapback]

Er ikke det en statistikk da? ;) Eneste poenget er at det blir litt rart å klage på at andre er interessert i stats når man har en link til en stats-side i siggen sin Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
At dere gidder å bry dere om stats...

6024857[/snapback]

 

 

Uhm ja hvorfor ikke, er endel "fordeler" med det iallefall for meg slik jeg ser det.

 

Spilte hovedsakelig kun AT, Assault og sniper, men nå har jeg VET badge innenfor de klassene så da spiller jeg de andre i steden for det meste.

Har hatt ganske mye og si for spillbarheten for meg, og det er litt morsomt og ha små mål innad i spillet ved siden av det å spille for å ha det morsomt.

 

Noen ganger spiller jeg for score, noen ganger for at laget skal vinne og andre ganger for å ta et bestemt badge, gir iallefall litt variasjon.

Lenke til kommentar
At dere gidder å bry dere om stats...

6024857[/snapback]

 

 

Uhm ja hvorfor ikke, er endel "fordeler" med det iallefall for meg slik jeg ser det.

 

Spilte hovedsakelig kun AT, Assault og sniper, men nå har jeg VET badge innenfor de klassene så da spiller jeg de andre i steden for det meste.

Har hatt ganske mye og si for spillbarheten for meg, og det er litt morsomt og ha små mål innad i spillet ved siden av det å spille for å ha det morsomt.

 

Noen ganger spiller jeg for score, noen ganger for at laget skal vinne og andre ganger for å ta et bestemt badge, gir iallefall litt variasjon.

6030070[/snapback]

 

e9 med deg, det er gøy å kunne taen badge i ny å ne ;) gir deg mål å oppnå oxo, så det er jo noe som gir deg en mulighet til ikke bare å skaffe seg god k/d ratio :p

Lenke til kommentar

Jeg har mer enn nok moro med å eie nabbhuer på slagmarken som står oppreist med PKM og kikker forsiktig rundt hjørner mens de croucher. For å ikke nevne hvor morsomt det er å knive den siste spilleren på det andre laget som ikke vet at han er alene igjen, gjerne en sniper som bare fortsetter å gjøre jobben sin, det å snipe, selv om alle på laget hans skriver på chatten; "KoM iGjEn Ta Et FlAgG11".

 

Badges, ribbons, medaljer - who cares? Det sier ingenting om skillnivået.

Lenke til kommentar
Jeg har mer enn nok moro med å eie nabbhuer på slagmarken som står oppreist med PKM og kikker forsiktig rundt hjørner mens de croucher. For å ikke nevne hvor morsomt det er å knive den siste spilleren på det andre laget som ikke vet at han er alene igjen, gjerne en sniper som bare fortsetter å gjøre jobben sin, det å snipe, selv om alle på laget hans skriver på chatten; "KoM iGjEn Ta Et FlAgG11".

 

Badges, ribbons, medaljer - who cares? Det sier ingenting om skillnivået.

6032881[/snapback]

Jo, en som har spilt 1000t commander må jo være så skilled i bf2! :hmm:

Lenke til kommentar
Badges, ribbons, medaljer - who cares? Det sier ingenting om skillnivået.

6032881[/snapback]

 

 

Litt om skillnivået sier det tross alt, jeg har for eksempel ikke noen av Aviator badges eller ribbons da jeg ikke er fortrolig med fly i spillet.

Hvor man legger nivået er en annen sak, men for meg går det sammen med måten man spiller på og tilpasser seg de ulike klassene.

 

Hver gang jeg har skiftet "hovedfokus" mht klasse har jeg hatt lavere score i begynnelsen som forbedrer seg etterhvert og som har gjort at jeg har tatt VET badges f.eks.

Endret av Archangel
Lenke til kommentar
Badges, ribbons, medaljer - who cares? Det sier ingenting om skillnivået.

6032881[/snapback]

 

 

Litt om skillnivået sier det tross alt, jeg har for eksempel ikke noen av Aviator badges eller ribbons da jeg ikke er fortrolig med fly i spillet.

6035460[/snapback]

Jeg har Aviator badge, men jeg er dritdårlig i fly fordi om. Sier ikke en dæv skitt.

Lenke til kommentar

Ja men det er lov og tenke litt lenger enn basic da, det er 10 min i fly i en runde, det skulle vel forhåpentligvis de fleste klare.

 

Når det kommer x antall kills inn i bildet er det noe annet.

Det er helt klart forskjell mellom enn som har Expert aviator og meg selv som pilot f.eks....vil du si at det ikke er en forskjell i skills der ?

 

Hadde jeg spilt mot vedkommende er det vel ikke urimelig og si at jeg hadde blitt skutt ned oftere av ham enn omvendt.

Endret av Archangel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...