nomore Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei hei Har ei webside som eg har laget for LAN organisasjonen eg og noen andre driver. Først var det et enkelt CMS system vi brukte, og mens det fungerte som webside har eg laget en ny fra bunnen av. Noen som kunne kommet med konstruktiv kritikk på den? Den har vært i bruk i ca 1-1,5 måned nå, og medlemmene virker hvertfall fornøyde my-lan.org Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg har lite peiling, men litt "slapp" header? Må du ha annonser fra google? Litt mer farger? Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Som Søppelsveitt (hva faen er det for et brukernavn?) sier så er headeren litt kjedelig, og der man forventer en overskrift eller litt tekst om hvilken slags side dette er kommer det opp en annonse fra google istedenfor. Det er ingenting som sier noe om hva slags side det er og hva den heter, ettersom headeren bare er grafikk uten tekst. Ville nok brukt en litt annen farge på hover på overskrift-linkene på nyhetene, men de vanlige linkene så faktisk fine ut med helt standard blå. Undres litt over hvorfor det ikke står MENY over menyen sånn som det gjør på alle andre elementer, og den lille ekstra hvite raden der. Statistikk-greien var litt kryptisk egentlig, skjønte ikke helt hva de forskjellige søylene var der for... Ellers fin og oversiktlig side. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Biletet under "rimi" er alt for utydleg. Lenke til kommentar
groenlid Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 pros: - pent design på banner - pen navigasjon - fin/ryddig kildekode cons: - google annonser - google søkemotor - må ha tekst i banneren Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 pros: - fin/ryddig kildekode 6023494[/snapback] HÆ? Forklar meg hvordan dette har fin og ryddig kildekode? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Han har sikkert forveksla med ei anna side Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 hvor i huleste er dette lanet? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 - google søkemotor 6023494[/snapback] Hvordan trekker dét ned? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg har lite peiling, men litt "slapp" header?Må du ha annonser fra google? Litt mer farger? 6023137[/snapback] Vi driver veldig mye frivillig arbeid. Inntektene står ikke i forhold til utgifter med vedlikehold av ustyr(som leies ut veldig rimelig). Derfor må vi ha annonser for å ha en alternativ inntekt. Biletet under "rimi" er alt for utydleg. 6023297[/snapback] Dette er logoer fra bedrifter/organisasjoner som har sponset oss før, under og etter arrangementene våres. Disse byttes mellom å vises slik at alle sponsorene får like mye visninger. Og dette var den beste logoen de kunne tilby på dette tidspunktet. hvor i huleste er dette lanet? 6023939[/snapback] Eg vet, slike ting kommer litt dårlig frem. Først og fremst er dette fordi den nye siden ble laget rundt og for sist arrangement(i påsken) og de målgruppen vår da var de som allerede viste om oss, arrangementet og som hadde reservert plass allerede. Derfor kom ikke den informasjonen godt nok frem da. Ellers takker eg mye for god respons. Eg er veldig enig i mye av det som blir sagt. Tingene vil bli rettet på etterhvert. Og hva kildekoden angår skriver eg faktisk veldig strukturert kildekode(føler eg). Problemet er editoren som eg bruker, Programmers Notepad, blander veldig mye mellom TAB og SPACE. Det er en vane eg har å bruke TAB som 2 eller 4 mellomrom, men eg har ikke satt opp alle maskinene mine til å reflektere dette. Derfor blir det litt rot Men takk igjen, og kom gjerne med flere synspunkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå