Gå til innhold

Kan ingenting om skjermkort og sånn

Anbefalte innlegg

Trenger nytt skjermkort og har fått beskjed om at The Sims 2 støtter

TI Radeon series (7000 or better)

-VE series (see note below)

-7000, 7200, 7500

-8500, All-In-Wonder 8500

-9000, 9200, 9500, 9600, 9700, 9800

-X300, X600, X800

Jeg lurer på om jeg kan kjøpe for eksempel 9250 eller støttes ikke det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen til forumet!

Jeg anbefaler deg til å kjøpe noe bedre. Kjøper du kortet der vil du kun kunne kjøre spillet på Low.

Hvor mye penger har du til rådighet?

Hvordan er resten av pcen din?

Endret av stealthy
Lenke til kommentar
Det skal nok gå fint ja, men vurder eit bedre kort. Er ikkje mykje kraft i 9250.

6022782[/snapback]

Har egentlig ikke peiling men har akkurat nå 704 mb ram, skal oppgradere til 1 giga etterhvert.

Det jeg har nå er dårlig, men går ann å spille spillet... ER den siste Familiepakka som lagde problemer for meg, med blinkende røde vegger, og support trodde det var skjermkortet...

Hadde ikke tenkt å bruke så mye penger på det akkuratt nå, men rundt 500kr er det jeg har...

Lenke til kommentar
bruker du agp eller pci-x skjermkort. er greit å vite hvis vi skal hjelpe :thumbup:

6022910[/snapback]

Det vet jeg ikke, for det kortet jeg har følger med pc'en, er derfor på tide med noe nytt :)

Hvordan finner jeg ut det?

6022937[/snapback]

Kva slags skjermkort har du no?

Høgre klikk på skrivebord og velg Egenskaper`>>>innstillinger>>>avansert>>>kort for å finne det ut.

Lenke til kommentar
bruker du agp eller pci-x skjermkort. er greit å vite hvis vi skal hjelpe :thumbup:

6022910[/snapback]

Det vet jeg ikke, for det kortet jeg har følger med pc'en, er derfor på tide med noe nytt :)

Hvordan finner jeg ut det?

6022937[/snapback]

Kva slags skjermkort har du no?

Høgre klikk på skrivebord og velg Egenskaper`>>>innstillinger>>>avansert>>>kort for å finne det ut.

6023461[/snapback]

SiS 650 står det at jeg har

Lenke til kommentar

Tror dette "grafikkkortet" er integrert på hovedkortet ditt. Med andre ord er det ikke av det kraftigste du får tak i, og ikke enkelt å oppgradere med annet (er det mulig egentlig?). Er ofte slik på PC-er man kjøper rimelig. Tviler på at det er AGP/PCI-express på hovedkortet ditt, og innstallasjon av slikt har jeg ikke hørt mye om.

Hadde jeg vært i ditt tilfelle og skulle spille en del hadde jeg nok spart til en ny PC der jeg kunne kjøpt et PCI-express kort.

Endret av snkupo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...