Gå til innhold

Modde dette kabinettet...

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg hadde tenkt å gjøre noe med dette kabinettet, men er nybegynner når det gjelder casemods og slik. Lurte derfor på om noen her som har drevet en del med det kan gi meg noen tips, ideer eller maler til hvordan jeg kan gjøre det. I tillegg lurer jeg på hva som er kjekt å ha av lys, vifter, viftestyring og liknende.

Hadde tenkt å sette plexiglass på sida, borre hull til 80mm vifter på toppen i første omgang. Muligens lakkere det innvendig.

Men vis du har noen tips, kom med dem!

MVH. Markus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, har selv ikke drevet så veldig mye selv men, kan gi deg noen tips..

UV:

UV lys er kult å ha i pc,Det lyser bra og er bilig.

Jeg har selv DENNE og er fornøyd med den. Ambefaler deg å kjøpe minst 2-4 stk med en gang Angrer på at ikke jeg kjøpte 4stk med en gang.

Og hvis du skal ha katoder om du skal ha uv eller ikke må du ha DENNE

Og lurt og ha DENNE

Viftestyring.

Når det gjelder vifte styring har jeg selv DENNE

Er meget fornøyd med den.

Og når du har vifte styring må du jo også ha vifter :p Ambefaler MIST hvis viftee skal være synelige, hvis de ike skal være synelige Tror jeg PAPST er bra vifter de bråker veldig lite :) .

Og, noen andre enkle tin du kan gjøre med kabbinettet er å lakke det.. Lakke cd-rom eller polere cd-rom skjære ut til vindu.. ellers er det ikke vits med lys og alt annet sånt. kasnkje sette på KABELSTRØMPER Og sette på nye KONTAKTER.

Ja, det var alt jeg hadde å si :) hvis du gjør noe lag en worklogg eller noe sånt da vell? :D

MVH

|Espen|

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar! Skal se hva jeg får til med worklogg... Blir ikke så super som mange andre logger her, men noe skal jeg nok få til!

Viftene skal være synlig tror jeg... =)

Endret av Markus123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...