Gå til innhold

Noen som kan med Autominer på Runescape?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virket litt kult me denn Automineren, mannen hogger trær eller va d skulle  vere og går til banken av seg selv!!

Så er det noen som kan med dette?  eg har lastet ned Automineren men vet ikkje hvordan den brukes.

6022527[/snapback]

Detter er juks i et online spill, tråd stenges ?

Lenke til kommentar

Å diskutere juks i et online spill er ikke imot reglene. Det er opp til eieren av spillet om det er lov eller ikke. Det blir det samme som å skulle stenge en tråd der noen spør etter koder til et spill.

Anyway.

Anbefaler ikke autominer til RS. Det er få av de som virker. De som ikke virker tar bare kontoen de. De som virker tar bare Jagex kontoen din. Så uansett, det er en tap-tap situasjon :)

Lenke til kommentar

Samme skiten som alle disse auto-fishing-botene til WoW man må betale for å laste fra diverse tvilsomme sider. Kanskje 1 eller 2 virker etter alle patchene, og blir du tatt (GM's som blir tipset kan sjekke på mange måter, sende deg meldinger for å se om du faktisk er til stede, man må jo recaste Fishing-skill for hvert nytt kast). Så blir både du og alle kontoer bannet for godt. Mye vits for å få en skill litt oppover.

Men så er jo sjansen for at noen bryr seg om en skalle står og fisker på samme stedet i 5 timer også ganske mikroskopisk.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Virket litt kult me denn Automineren, mannen hogger trær eller va d skulle  vere og går til banken av seg selv!!

Så er det noen som kan med dette?  eg har lastet ned Automineren men vet ikkje hvordan den brukes.

6022527[/snapback]

heey jeg har funnet sider med ALT runescape tools kjekk denne siden jeg bruker automineren selv kjempelett:)

gå innpå : http//www.freewebs.com/fuszy321

HUSK hhtp// :)

:thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg er ganske sikker på at Gamer.no har sagt at det ikke skal diskuteres juks for online-spill, bare for rene single player-spill... Det kan selvfølgelig hende jeg tar feil, eller at de har skiftet mening.

6316235[/snapback]

Jeg rapporterte tråden for en måned siden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...