Skogslik Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Virket litt kult me denn Automineren, mannen hogger trær eller va d skulle vere og går til banken av seg selv!! Så er det noen som kan med dette? eg har lastet ned Automineren men vet ikkje hvordan den brukes. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Virket litt kult me denn Automineren, mannen hogger trær eller va d skulle vere og går til banken av seg selv!! Så er det noen som kan med dette? eg har lastet ned Automineren men vet ikkje hvordan den brukes. 6022527[/snapback] Detter er juks i et online spill, tråd stenges ? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Å diskutere juks i et online spill er ikke imot reglene. Det er opp til eieren av spillet om det er lov eller ikke. Det blir det samme som å skulle stenge en tråd der noen spør etter koder til et spill. Anyway. Anbefaler ikke autominer til RS. Det er få av de som virker. De som ikke virker tar bare kontoen de. De som virker tar bare Jagex kontoen din. Så uansett, det er en tap-tap situasjon Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) jeg lasta ned 6 autominere men ingen funka :p Endret 3. mai 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 jeg lasta ned 6 autominere men ingen funka :p 6034799[/snapback] Det spørs. Det kan godt hende at all informasjon til Runescape kontoen din ligger på en eller annen harddisk nå Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 nei, ingenting eer borte hos meg! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg sier bare: Hvis du ikke gidder å spille spillet, ikke spill det. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 (endret) De fleste her virker. http://static.thepiratebay.org/hashtorrent...250.TPB.torrent Endret 12. mai 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) den siden liker vi ikke her!! Endret 13. mai 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
genetex Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Vi liker den. Moderator liker den, men får ikke lov å si det. Da kommer noen random farlige folk å stenger gamer.no. Tror jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Samme skiten som alle disse auto-fishing-botene til WoW man må betale for å laste fra diverse tvilsomme sider. Kanskje 1 eller 2 virker etter alle patchene, og blir du tatt (GM's som blir tipset kan sjekke på mange måter, sende deg meldinger for å se om du faktisk er til stede, man må jo recaste Fishing-skill for hvert nytt kast). Så blir både du og alle kontoer bannet for godt. Mye vits for å få en skill litt oppover. Men så er jo sjansen for at noen bryr seg om en skalle står og fisker på samme stedet i 5 timer også ganske mikroskopisk. Endret 13. mai 2006 av Bitex Lenke til kommentar
cs-nerd Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 hehe.. men hvordan får men den moden egentlig kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
simi976 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Virket litt kult me denn Automineren, mannen hogger trær eller va d skulle vere og går til banken av seg selv!! Så er det noen som kan med dette? eg har lastet ned Automineren men vet ikkje hvordan den brukes. 6022527[/snapback] heey jeg har funnet sider med ALT runescape tools kjekk denne siden jeg bruker automineren selv kjempelett:) gå innpå : http//www.freewebs.com/fuszy321 HUSK hhtp// Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Simi, siden din er "not found". Og siden TPB har 404-problemer er min torrent-link død. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg er ganske sikker på at Gamer.no har sagt at det ikke skal diskuteres juks for online-spill, bare for rene single player-spill... Det kan selvfølgelig hende jeg tar feil, eller at de har skiftet mening. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg er ganske sikker på at Gamer.no har sagt at det ikke skal diskuteres juks for online-spill, bare for rene single player-spill... Det kan selvfølgelig hende jeg tar feil, eller at de har skiftet mening. 6316235[/snapback] Jeg rapporterte tråden for en måned siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå