Blausen Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Veldig fornøyd med dette bildet. Hadde vært greit å fått litt kritikk Tatt med lang lukketid. 4 sekunder, fra kanten av broa som går til big ben. Har kun skarpet det opp bittelitt, ellers er farvene og slikt som orginalen Endret 1. mai 2006 av blausen Lenke til kommentar
kak Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Utrolig pent bilde! Er svak for nattbilder! Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Får jeg spør hvilket kamera du bruker blausen? Flott. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Det finnes mange middelmådige bilder av London Eye, men dette er ikke et av dem. Meget bra Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Får jeg spør hvilket kamera du bruker blausen? Flott. 6022706[/snapback] Det kan alle selv finne ut da exif dataene er vedlagt bildet: Canon D350 10 sekunder eksponering, f5 18mm. Forøvrig et svært flott bilde !! Lenke til kommentar
eitp Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Meget pent. Jeg var i London i januar selv og tok en del lignende bilder. Det jeg likevel liker best, er tatt fra andre sida: Tor Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Det var noen utrulig fine bilder! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg husker de bildene, eitp, og de var i likhet med det du viser her også meget bra. Er det samme bilde som du viste da? Ps: Litt slemt av deg å legge inn et så godt bilde i en annens tråd. Det grenser til kupping, selv om det er til glede for bl.a. mine øyne Hvilket av deres bilder som er best er umulig å si, siden de er så forskjellige. Kunst er heldigvis ingen konkurranse. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Synes begge bildene er svært gode på hver sin måte. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Flott bilde detter her blausen. Meget bra teknisk. Eitps er også berre lekkert. Lenke til kommentar
eitp Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei Det var kanskje litt frekt å legge inn mitt eget bilde i denne tråden, men det var ikke for å konkurrere. For å vise det, legger jeg ved enda et bilde (!) - slik at alle kan se at Blausens bilde fra Westminister Bridge er bedre enn det jeg tok fra den sida (litt mer midt på brua). Canon EOS 20D ,Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM, 8s f/8.0 at 14.0mm iso100 Tor Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Herlig bilde med herlige farger. edit: her stod det litt mer, men tror det ble noe tull med min pc så jeg trekker det tilbake :O Endret 2. mai 2006 av stoners Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 wow tre veldig gode bilder.. Selv likte jeg egentlig det beste først. Det hadde flest variasjoner av farger, spesielt da det lyse forann til venstre Men bra bruk av lys her ja. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Et meget bra nattbilde. Her finner jeg ingenting å sette fingeren på, syns det er veldig pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå