4ndr345 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Skal kjøpe ekstern harddisk, og har sett på både Maxtor og Western Digital. Jeg trur valget står mellom: - Matxtor OneTouch || 300GB Firewire 800/USB2.0 til kroner 1950 - Western Digital My Book Essential Edition 320GB USB2.0 til kroner 1450 Noe av forskjellen her er at Maxtor har Firewire 800, 9 ms søketid og 16mb bufferstørrelse. Western Digital har 8,9ms søketid men bare 8mb bufferstørrelse. Hva er egentlig bufferstørrelse og har dette noe å si? Hvem av disse er å ambefalle, eventuelt noen andre under 2000 kroner? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei! Bufferstørrelse utgjør lite ytelsemessig. WD-disken er en god del bedre, så kjøp den. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Min Maxtor OneTouch II tok kvelden. Sats på WD Lenke til kommentar
Yuri555 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Har dårlig erfaring med Maxtor sinde disker , spesielt den versionen der. Masse problemer har jeg hatt med min Anbefaler og styre unna Maxtor vertfall WD skal være mye mer feilfritt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg ville ha gått for Western digital. mvh anki Lenke til kommentar
4ndr345 Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Takker for svar Da går jeg nok for Western Digital. Den er jo en del billigere, men har jo bare halvparten av bufferstørrelsen Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Har nevnte disk og den funker fett og ser bra ut, bråker littegrann, men det er for det meste resonnanser. Nokså kjapp og har egentlig ingenting å utsette på den....! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå