Gunder1 Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 En kompis av meg sliter litt etter han la inn xp sp1 finner han ikke kortet i "device manager" han får heller ikke spille eks Mafia, han har dual boot så han har også xp uten sp1 her kan han spille Mafia??? Er dette en bug? Han har et "gammelt" G2 mx400 32 mb. 1800+ cpu epox 266a 256 ddrram +++ Anyone? Lenke til kommentar
klure Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Tror dette er en lite bug fra Microsoft sin side ja... Det skjer etter at man har tuklet med litt drivere og sånn, (litt brukeren sin feil også). Eneste løsningen jeg vet på det er fullstendig reinstall og så legge inn service pack 1 igjen. Vil også anbefale å ha en ganske clean install av XP før man legger inn SP1, hvis ikke kan det bli mye tull... Her er en veiviser for hvordan man lager en bootbar WinXP cd med ferdig innstallert Service Pack på: http://www.tacktech.com/display.cfm?id=160...ect=article.cfm Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Venn av meg sliter med det samme. Kjørte autoupdate på sin Dell 4500 m. mx400 (SP1 og Detonator 40.41) Dette ødela tidligere refreshrate-fix og han lagger nå (10 - 15 fps) i CS :???: Tror ikke jeg legger inn SP1, selv om den skulle komme for min "versjon" av XP.... Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Her er en veiviser for hvordan man lager en bootbar WinXP cd med ferdig innstallert Service Pack på: http://www.tacktech.com/display.cfm?id=160...ect=article.cfm Takker for den, men har akkurat gjordt det og det funket help perfekt. Til deg med 10- 15 i spill, jeg og får 7 fps i cs når jeg er fragga mens jeg kikker på overwiev pp ellers???? Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Skjønner godt at folk får problemer hvis de har innstallert masse greier før de legger inn Win XP SP1, det er å be om bråk...Dere må legge alt inn fra scratch for å få det smooth, Jeg har ikke hadd ett eneste problem med PC'n etter jeg la inn winxp å så sp1 og så la inn alle drivere som trengtes og progs. BTW at ikke kameraten din får spilla mafia gjør ikke noe, for det er et drit spill...er jo kjedelig å _måtte kjøre fint rundt_ og i denn råttne kjærra...nei takke Mr.Gheez Christ oppi den skyete himlinga for GTA3 Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 BTW at ikke kameraten din får spilla mafia gjør ikke noe, for det er et drit spill...er jo kjedelig å _måtte kjøre fint rundt_ og i denn råttne kjærra...nei takke Mr.Gheez Christ oppi den skyete himlinga for GTA3 Det sa han og, MEN han ga det en sjangs og etter å ha tatt "taxilappen" ble det virkelig bra sa han... PS jeg hadde en clean install (slipstreemed) og hos meg år det også "smooooothe" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå