Gå til innhold

hvilken class gjør mest dmg?


Anbefalte innlegg

Kommer vel mest ann på spilleren som spiller warlocken?

6235760[/snapback]

 

indeed -.-

6235812[/snapback]

 

så dere mener jeg gjør noe feil når jeg ikke greier å holde følge med en rogue som har det beste geaeret som er mulig å oppdrive? Jeg vil heller si roguene dere da har ikke spiller optimalt. Jeg ser også at du har hakket vassere gear enn meg nazrm.

6235868[/snapback]

 

Kan ikke si noe om hvordan du spiller, eller om hvordan folkene i guilden din spiller. Men det det jeg vet, er dette:

 

- Selvom du har det beste gearet som er mulig å oppdrive, så betyr ikke det at du nødvendigvis gjør mest damage

 

Sier ikke at du gjør noe feil, men roguene i guilden har godt gear, og yter sitt beste. Det hindrer ikke warlocks/mages å komme på topp.

 

Jeg tviler ikke et sekund på at du kan være på top5 om du er frampå, og har gear som tilsvarer det roguene i guilden din har.

 

EDIT: Jeg bruker ikke DamageMeters, blir bare stressa. :)

Endret av nazrm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fin liste Bamboocha, men ser du en spesiell ting med alle de filmene uten warrior filmen(greit nok, han er sinnsykt buffa, men en god del av den skaden kunne han dradd uansett)? Enten er det en film som varer i 10 sek, 10min(med 10seks klipp) eller så er det sinnsvake trinkets. Det du ser i warrior filmen er stabil høy skade i Phase 1 av Nefarian fight. Dette sier vel litt om stabil skade, eller?

6235216[/snapback]

 

True true, men spørsmålet var ikke hvem som hadde stabilt høy skade heller da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...