Gå til innhold

Hjelp til utdikkningslag!

kas_

Anbefalte innlegg

Heisann folkens, nå begynner jeg å få trøbbel her. Jeg skal arangere et udrikkningslag for komisen min om 3uker :cry:

Og jeg er ikke ferdig med å planlegge enda.

Planen min var å hente han å så ta han med på en "rebusløye" med flere forskjellige poster.

-Men tingen er atte jeg hvet ikke hva slags "poster" jeg skal lage til han, og håpet at dere kunne hjeulpet meg.

-Jeg hvet heller ikke hva vi skal kle han ut som etter på..

-noen som også her noen ideer til å skrive på et t-skjorte?

Og etter vi har kjørt rundt på å "poster" køddet med han, så blir det paintball,så grilling på hytta og så på byen.

Jeg håper noen har noe genilale ideer å komme med, for jeg trenger det så VELDIG :thumbup:

På forhånd takk

Mvh

kas

Endret av kas86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann folkens, nå begynner jeg å få trøbbel her. Jeg skal arangere et udrikkningslag for komisen min om 3uker :cry:

Og jeg er ikke ferdig med å planlegge enda.

Planen min var å hente han å så ta han med på en "rebusløye" med flere forskjellige poster. Men tingen er atte jeg hvet ikke hva slags "poster" jeg skal lage til han, og håpet at dere kunne hjeulpet meg. Jeg hvet heller ikke hva vi skal kle han ut som etter på..

Og etter vi har kjørt rundt på å "poster" køddet med han, så blir det paintball,så grilling på hytta og så på byen.

Jeg håper noen har noe genilale ideer å komme med, for jeg trenger det så VELDIG :thumbup:

6022303[/snapback]

Jeg synes det er synd at man på død og liv skal "kødde" med de og kle de ut.

La han få en kveld han aldri vil glemme, men på en piositiv måte. La han oppleve noe, kanskje gå på en fancy restaurant (Bagatelle feks?) som han aldri vil gjøre senere, gi han ett cognac-kurs, hopp i fallskjerm, en kveld betalt på strippebar. Jeg vet ikke hva kompisen din liker, men det finnes bedre ting enn å måtte drite han ut på byen.

La han synge i8nn en kjent låt med alternativ tekst om bruden. Så spiller dere den på bryllupet.

Kanskje ett par timer i spa med massasje?

Rebusløpet kan jo inneholde en tur rundt lysløypa der han må løse rebuser med navn på drinker han må prøve før han kan gå videre til neste bar feks.

Kanskje han påtreffer noe barmfagert som gir han ett kyss.

Bruk fantasien. Tenk hvordan du kunne tenkt deg ditt utdrikkingslag.

en morsom gimmick kan dog være å feaste en kopp til hånda hans sånn at han hele kvelden har noe å drikke av og kan få påfyll.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg synes det er synd at man på død og liv skal "kødde" med de og kle de ut.

La han få en kveld han aldri vil glemme, men på en piositiv måte. La han oppleve noe, kanskje gå på en fancy restaurant (Bagatelle feks?) som han aldri vil gjøre senere, gi han ett cognac-kurs, hopp i fallskjerm, en kveld betalt på strippebar. Jeg vet ikke hva kompisen din liker, men det finnes bedre ting enn å måtte drite han ut på byen.

La han synge i8nn en kjent låt med alternativ tekst om bruden. Så spiller dere den på bryllupet.

Kanskje ett par timer i spa med massasje?

Rebusløpet kan jo inneholde en tur rundt lysløypa der han må løse rebuser med navn på drinker han må prøve før han kan gå videre til neste bar feks.

Kanskje han påtreffer noe barmfagert som gir han ett kyss.

Bruk fantasien. Tenk hvordan du kunne tenkt deg ditt utdrikkingslag.

en morsom gimmick kan dog være å feaste en kopp til hånda hans sånn at han hele kvelden har noe å drikke av og kan få påfyll.

Lykke til!

6022451[/snapback]

Tusen takk for tilbakemeldingen. Hadde tenkt til å la han hoppe fallskjerm men da sa han at han skulle drepe meg :-P Så jeg skal låne sikkerhets sæler fra jobben å late som han skal hoppe :-P

Det var noen fine forslag til en rebusøype. Problemet er atte jeg ikke har så veldig god fantasi til dette :( Og dermed trenger innspill fra dere. Så jeg fortsetter gjerne å ta i mot forslag

Mvh

kas

Lenke til kommentar
Jeg skal også få istand et utdrikkingslag i nærmeste framtid, men jeg kan desverre ikke komme med noen tips fordi denne fyren leser ofte her på forumet. Men jeg tar imot alle tips med takk jeg også.

6022813[/snapback]

hehe, du sier det ja. har du hvert på www.utdrikkningslag.no

Hvis du har noe så PM meg a ;-)

KOM IGJEN A FOLKENS, TRENGER HJELP :whistle:

Endret av kas86
Lenke til kommentar

Haha vet ikke om dette er god hjelp eller noe. Men fikk denne mailen for et par dager tilbake. Jeg er russ i år og derfor har vi gutta meldt oss inn i diverse dugnadsnettsteder. Så vi får beskjed om det er dugnader som kan passe for oss (flytting, vareopptelling osv..)

Vi fikk da denne snodige meldingen som kanskje kan passe deg :

Beskrivelse av oppdrag:

HASTER!

Vi trenger en buss med søte og litt smågærne :) russejenter til å ha det gøy med en god venn av oss som skal drikkes ut i morgen, lørdag 29. april. Dere må helst stille med en stor russebuss som kan ta med tre menn i alderen ca 30 år. Dere må møte opp på Ullevål stadion kl. 14.00 der to av oss møter dere. Vi kjører så til vår venn som skal drikkes ut der vi henter ham. Dere rusesejenter har nå oppdraget å ha det gøy med den gifteklare brudgommen i ca en time før dere slipper oss av ved en pub på Sandaker ca kl. 15.00.

Vi betaler dere kr. 1000,-

Ta kontakt med Roger på mob: ******** SNAREST!

PS! Vi er noen svært kjekke og hyggelige karer og brudgommen er snillsnill :)

Liker forresten ikke at de har valgt

Oppdrag er av typene:

Diverse Flytting Distribusjon Salg

Lenke til kommentar
Haha vet ikke om dette er god hjelp eller noe. Men fikk denne mailen for et par dager tilbake. Jeg er russ i år og derfor har vi gutta meldt oss inn i diverse dugnadsnettsteder. Så vi får beskjed om det er dugnader som kan passe for oss (flytting, vareopptelling osv..)

Vi fikk da denne snodige meldingen som kanskje kan passe deg :

Beskrivelse av oppdrag:

HASTER!

Vi trenger en buss med søte og litt smågærne :) russejenter til å ha det gøy med en god venn av oss som skal drikkes ut i morgen, lørdag 29. april. Dere må helst stille med en stor russebuss som kan ta med tre menn i alderen ca 30 år. Dere må møte opp på Ullevål stadion kl. 14.00 der to av oss møter dere. Vi kjører så til vår venn som skal drikkes ut der vi henter ham. Dere rusesejenter har nå oppdraget å ha det gøy med den gifteklare brudgommen i ca en time før dere slipper oss av ved en pub på Sandaker ca kl. 15.00.

Vi betaler dere kr. 1000,-

Ta kontakt med Roger på mob: ******** SNAREST!

PS! Vi er noen svært kjekke og hyggelige karer og brudgommen er snillsnill :)

Liker forresten ikke at de har valgt

Oppdrag er av typene:

Diverse Flytting Distribusjon Salg

6024719[/snapback]

hehe. nice. Holder faktisk på å få tak i 2 russebiler til å transportere oss rundt.

KOM IGJEN FOLKEN. NOEN IDEER TIL HVORDAN VI KAN HA DET MORO MED DEN UTKÅRDE RUNDT PÅ KJØPESENTRET/GÅGATA OSV.??

Lenke til kommentar

Dette er bare latskap at du ber andre om tips. :thumbdown:

Du greier fint å finne på noe selv. Du kjenner den utkårede. Ikke vi.

Sett deg ned og skriv opp de forskjellige ideene du har. Etter hvert kommer det flere.

Ta gjerne kontakt med de andre som også skal delta og hør hva de mener.

Og som jeg sa lengre opp, det beste hadde vært om du gadd å sette deg ned og tenke gjennom hvordan DU vil bli drukket ut og ut i fra det lage en plan.

Lenke til kommentar
Dette er bare latskap at du ber andre om tips.  :thumbdown:

Du greier fint å finne på noe selv. Du kjenner den utkårede. Ikke vi.

Sett deg ned og skriv opp de forskjellige ideene du har. Etter hvert kommer det flere.

Ta gjerne kontakt med de andre som også skal delta og hør hva de mener.

Og som jeg sa lengre opp, det beste hadde vært om du gadd å sette deg ned og tenke gjennom hvordan DU vil bli drukket ut og ut i fra det lage en plan.

6029041[/snapback]

Ja jeg hvet ossen jeg ville hat mitt utdrikkningslag, men det er litt vanskelig å få til, fordi budsjettet er for lavt siden mange fortsatt studerer og ikke har så godt råd.

Dessuten har jeg jævlig dårlig fantasi i forhold til visse andre, okey.

Lenke til kommentar
-Men tingen er atte jeg hvet ikke hva slags "poster" jeg skal lage til han, og håpet at dere kunne hjeulpet meg.

Du kunne la han få kjørt seg gjennom noen poster her på forumet da!

6029075[/snapback]

hehe.. fått nok å gjøra da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...