griZZli Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 jeg kjøren en PGO X-Rider 50cc. er vell så godt trimma som den kan bli nesten. men jeg vil bruke mer penger på styling! Hadde vert fint om noen hadde noen forslag på hvordan jeg skal style den håper noen har noen forslag. takk på forhond:) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Se om du får tak i noen 13" alufelger som er beregnet på bil og sett på den Har sett en 400 ccm firhjuling med dette, og det så rått ut Det var bilhjul på den da, helt flate var de. Men først må du nesten finne ut litt om boltsirkel og slikt så du finner ut om det fins noen felger i det hele tatt som passer til den. Lenke til kommentar
griZZli Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 høres fet ut, takk for tipset:) Lenke til kommentar
griZZli Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 trur noen det hadde vert bøst med neon lys under der jeg har bina? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Tror den ATV'en din hadde blitt rå hvis du hadde bytta til noen kraftige alu felger og sotte på neon lys. Jeg tror også jeg ville ha lakkert den i svart metallic og satt på noen fete klistremerker. Lenke til kommentar
griZZli Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) ja har tenkt på å lakke den sort metallic. å ta av de fleste nåverende klistremerker og sette på nye. vet noen om noen sider men kan kjøpe fete klistremerker? Endret 3. mai 2006 av griZZli Lenke til kommentar
sivert0911 Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 du burde gjøre den sintere! fiks lyktene det blir altid klt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå