JBlack Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Hvis man stjeler noe, så får man automatisk en økning av bounty, selv når man ikke blir oppdaget. Og vaktene rundt omkring kan automatisk lukte denne bounty'en. Så hvordan kan man da egentlig stjele noe som helst? Lenke til kommentar
Arang Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Merkelig. Jeg har da stjålet godt over 6000 ting, og aldri fått bounty med mindre noen så meg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 nei, du må bli sett, og så lenge bounty ikke er over 1000(tror det var 1000) vet ikke vaktene dette før de snakker med dem, men når den er høynok blir du ettersøkt og vakter vil komme etter deg så fort de ser deg Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 nei, dem reagerer ikke før jeg prater med dem. Men hvis dem ser meg stjele, så reagerer dem med en gang. Men om jeg stjeler noe i skjul, så gå bounty'en opp. En gang hadde jeg 240 i bounty, og jeg ante ikke en gang at jeg hadde stjålet noe... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 da har du blitt sett av noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå